ASPI
Fra : Mads Sommer

Dato : 25-06-03 11:20

Hej i gruppen,

Vi har til vores reklame produktion købt
ny pc, med P4S533-MX bundkort.

Den kører perfekt med win2k, har dog et
problem med at grabbe lydeffekter osv.
ind i systemet.

På den "gamle" maskine gjorde vi det via
ASPI, men det får jeg IKKE lov til her.

Har installeret seneste ASPI driver fra Adaptec
og det har ikke hjulpet... Er det bundkortet ?

Best regards

Mads Sommer
Radio Horsens

Tlf: +45 76 27 20 70
Mobil: +45 21 72 92 86
Fax: +45 75 61 83 22

www.radiohorsens.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-06-03 11:47

Mads Sommer (sommer@radiohorsens.dk) skrev følgende:
> [...]
> ASPI, men det får jeg IKKE lov til her.
>
> Har installeret seneste ASPI driver fra Adaptec
> og det har ikke hjulpet... Er det bundkortet ?

Er du sikker på den er installeret? Der følger et lille utility med til
driveren der kan fortælle om den er installeret korrekt.

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Mads Sommer

Dato : 25-06-03 12:03

> Er du sikker på den er installeret? Der følger et lille utility med til
> driveren der kan fortælle om den er installeret korrekt.

Jep, har tjekket...

/Mads

Fra : Thomas Hansen

Dato : 25-06-03 23:09

On 25 Jun 2003 13:02:38 +0200, Mads Sommer <sommer@radiohorsens.dk> wrote:

> Jep, har tjekket...
>
> /Mads

Hej
Du skal opgradere Audiograbber til udgave 1.8 så er der ingen problemer.

/Thomas