Ang hundesiden på min side
Fra : Dan Mortensen

Dato : 25-06-03 07:51

Hej alle hundeejer

Nu har jeg igen fået en god ide.
Jeg ved ikke om nogen af jer har læst det andet indlæg jeg postede herinde.
Hvor jeg blandandet skrev at jeg gerne ville låne hundebilleder til siden om
hunde hvis jeg måtte det for nogen. Da så en sendte mig et billede af hendes
hund dansk svensk gårdhund. Fik jeg en ide.
Så nu kunne jeg godt tænke mig at hvis nogen har lyst til at skrive et lille
stykke ned om den race man har. Altså hvor gammel den er hvordan man passer
den. gode råd hvordan man skal forholde sig til den race man har osv. altså
ikke en hel roman men bare lidt information i store træk. også naturligvis
et billede af sin hund.
Men igen det er ingen tvang.
Man må godt være anonym hvis ikke man vil have sit navn på under det man har
skrevet men man må også gerne få navn under. og hvis man har hjemmeside man
kan henvise til hvis nogen vil have mere information om lige netop den race,
så linker jeg gerne til siden.

PÅ forhånd mange tak
Jeg håber mange vil hjælpe

Hilsen Marianne

Fra : Dan Mortensen

Dato : 25-06-03 07:52

HOV jeg glemte at sætte link på til siden

www.sollok.dk/buller

hilsen Marianne

Fra : Therese

Dato : 25-06-03 21:34

Du må da gerne kigge inde på min side om Bernhard, hvis der er noget, du kan
bruge. Ellers kan du jo gå ind på racernes hjemmesider. Der er sikkert ikke
så mange herinde der gider sidde og skrive en stil til dig, for når man
skriver om sin race kan det jo ikke gøres kort Forstå mig ret....

--
Mange hilsner
Therese