DORTHEA MARGRETHE MEYER gift med POUL ZEBE~
Fra : Jean Seeberg

Dato : 25-06-03 01:12

Dorthea Margrethe Mejer bliver den 27 september 1816 gift med Poul Zeberg i
Holmens Sogn i København.
Han 30 år hun 28 år.

Der skulle vel ikke være en der ligger inde med mikrokort over ovennævnte og
som kan hjælpe mig med at læse hvem der er forlovere og evt. anden tekst i
forbindelse med dette bryllup.

Med venlig hilsen og forhåbentlig snart en tør sommer.

Jean Seeberg

jean@seeberg.dk

Fra : aafe

Dato : 08-07-03 13:37

On Wed, 25 Jun 2003 02:11:52 +0200, "Jean Seeberg" wrote:

> [...]
>som kan hjælpe mig med at læse hvem der er forlovere og evt. anden tekst i

145)
Poul Zeberg, 30 Aar, Skomagersvend, ansat ved Store Palais Sprøjte
1ste Rode No. 18. Ungkarl, Lille Kongensgade 187

indskrevet 7 Sept. 1816

Dorthea Margrethe Meyer, 28 Aar Pige
Større Strædet No. 251

For Brudgommen A. Petersen Skomagermester
For Bruden J.A. Meyer Skomagermester

Viet S: 27de September i Kirken

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mht. Størrestræde, lå det der, hvor Holmens Kanal ligger idag.

mvh
Arne

Fra : Jean Seeberg

Dato : 16-07-03 13:45

Hej Arne.

Tusinde tak for din hjælp og undskyld at jeg nylig svarer nu, men jeg har
ikke været inde på siden en tid, ferie, travlhed, sommer m.m. og har nylig
nu set dit svar.

Hilsen Jean

Fra : aafe

Dato : 16-07-03 14:18

On Wed, 16 Jul 2003 14:45:24 +0200, "Jean Seeberg" wrote:

>Tusinde tak for din hjælp og undskyld at jeg nylig svarer nu, men jeg har
>ikke været inde på siden en tid, ferie, travlhed, sommer m.m. og har nylig
>nu set dit svar.

Velbekommen Jean, og fortsat god sommer

med venlig hilsen

Arne