Biler i Colin McRae 3
Fra : Henrik

Dato : 24-06-03 22:45

Hej

Efterhånden som man vinder løb i rally mesterskabet får man nogle flere
biler til rådighed, men kan man ikke bruge dem i mesterskabet eller er de
kun til single stages ?

Lidt kedeligt at køre single stages og lidt kedeligt at køre den samme Ford
Focus i alle løbene

Mvh
Henrik

Fra : Henrik

Dato : 24-06-03 23:04

"Henrik" <sahlREMOVE@THISsnaps.dk> wrote in message
> [...]
> kun til single stages ?
>
> Lidt kedeligt at køre single stages og lidt kedeligt at køre den samme

ps. det kan anbefales at kigge lidt på disse indlæg ->
http://community.codemasters.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=86 hvis
man vil finde ud af om spillet er noget ved (Vi må håbe at Codemasters tager
kritikken til sig og laver en ordentlig udgave næste gang, hvis de
overhovedet laver den til PC...)

Mvh
Henrik

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 25-06-03 16:41

"Henrik" <sahlREMOVE@THISsnaps.dk> skrev i en meddelelse news:bdaht5$jtu$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> man vil finde ud af om spillet er noget ved (Vi må håbe at Codemasters tager
> kritikken til sig og laver en ordentlig udgave næste gang, hvis de

Som jeg ser det er pc-udgaven fuldstændig magen til konsol-udgaven (i
hvert fald den til PS2, som jeg også har).

Jeg synes der mangler ret mange ting i forhold til 2'eren, f.eks:
- Multiplayer
- Flere kameraindstillinger
- Mulighed for at køre champ i andet end Focus
- Justering på bilen (det er da dumt at man skal køre 2 hele sæsoner for at
få lov at skrue fuldt ud på bilen)
- Justering på bilen i Single stage

Derudover kan jeg f.eks. heller ikke få de rødglødende bremseskiver som
man kan i konsol-udgaven og som er vist på spillets cover. Er det bare sådan
eller mon jeg har vrøvl med min grafik-opsætning?

/Jakob

Fra : Henrik

Dato : 25-06-03 20:05

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in message

> "Henrik" <sahlREMOVE@THISsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> Som jeg ser det er pc-udgaven fuldstændig magen til konsol-udgaven (i
> hvert fald den til PS2, som jeg også har).

Ok, jeg synes bare at når man hører de meninger folk kommer med rundt
omkring, skulle den til konsollen være meget bedre og pc-udgaven skulle
nærmest være en skrabet udgave.

> [...]
> - Mulighed for at køre champ i andet end Focus
> - Justering på bilen (det er da dumt at man skal køre 2 hele sæsoner for

Jeg mangler også arcade delen eller mulighed for at køre single rally løb,
det stinker lidt at køre de forskellige stages blot mod sin egen tid

> [...]
sådan
> eller mon jeg har vrøvl med min grafik-opsætning?

Jeg mindes at have set dem på et tidspunkt efter at jeg krydsede målet og
spandt bilen rundt, men der var ikke særligt tydelige.

Mvh
Henrik

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 26-06-03 11:47

"Henrik" <sahlREMOVE@THISsnaps.dk> wrote in message news:bdcrp2$ts6$1@news.cybercity.dk...

> Ok, jeg synes bare at når man hører de meninger folk kommer med rundt
> omkring, skulle den til konsollen være meget bedre og pc-udgaven skulle
> nærmest være en skrabet udgave.

Jeg synes nu de er temmelig ens. Jeg har endnu ikke fundet noget
der mangler i pc-udgaven.

> Jeg mangler også arcade delen eller mulighed for at køre single rally løb,
> det stinker lidt at køre de forskellige stages blot mod sin egen tid

Man kan da vistnok køre mod flere andre. Når man vælger single
stage kan man i hvert fald vælge om man vil have 1,2,3 eller 4
spillere (har ikke prøvet mere end 1 indtil videre). Om det så er
med splitscreen eller tid mod tid er jeg ikke klar over.

> sådan
> >
> Jeg mindes at have set dem på et tidspunkt efter at jeg krydsede målet og
> spandt bilen rundt, men der var ikke særligt tydelige.

Har endnu ikke fået dem frem (selvom jeg ivrigt forsøger). Måske
skyldes det at man skal have opgraderet til kraftigere bremser inden
der sker noget i den retning.
På PS2 udgaven lyser de dog meget kraftigt, hvis man bare drøner
rundt i en cirkel med lidt bremsebelastning.

/Jakob

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-06-03 13:40

In dk.spil.computer, Henrik wrote:

> Efterhånden som man vinder løb i rally mesterskabet får man
> nogle flere biler til rådighed

Hvornår sker det? :) Jeg bliver bare ved med at få smådele til min
lede Focus. Får jeg en Peugeot på et tidspunkt, monstro?

> Lidt kedeligt at køre single stages og lidt kedeligt at køre den
> samme Ford Focus i alle løbene

Helt enig.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all (KT)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-06-03 13:51

In dk.spil.computer, Lars Stokholm wrote:

> Hvornår sker det? :)

Nå ok, det skete så faktisk lige efter jeg havde skrevet det.

Fra : Henrik

Dato : 25-06-03 20:07

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> wrote in message

> Nå ok, det skete så faktisk lige efter jeg havde skrevet det.

Ja, så nu kan du rigtigt bruge dem til at........eehhh, kører single stages

Mvh
Henrik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-06-03 20:24

In dk.spil.computer, Henrik wrote:

> Ja, så nu kan du rigtigt bruge dem til at........eehhh, kører
> single stages

Ja, det er skønt. :(