Lars H.U.G Speciel CD
Fra : Thomas

Dato : 24-06-03 23:32

Hejsa

Jeg har i en konkurrence vundet en speciel udgave af den nye
Lars H.U.G. CD. Det specielle ved den er, at coveret er en
slags papcover - og det er på størrelse med et LP cover.
Men det er en ganske almindelig CD der er indeni...

Er der nogen her der ved hvor mange der findes af den? Og
evt. hvor man vil kunne finde folk der er interesseret i at købe
sådan en? (Lars H.U.G fansider evt?)
Jeg har nemlig ikke noget at bruge den til, da jeg ikke er
interesseret i Lars H.U.G's musik...

Mvh. Thomas

Fra : Tømreren

Dato : 24-06-03 23:38

> Jeg har i en konkurrence vundet en speciel udgave af den nye
> Lars H.U.G. CD.

Er det hans greatest hits SINGEL......

Fra : Troels

Dato : 25-06-03 10:02

> [...]
> sådan en? (Lars H.U.G fansider evt?)
> Jeg har nemlig ikke noget at bruge den til, da jeg ikke er

Jeg har også vundet den, og jeg så den også i FONA i Aalborg Storcenter i
går til 179,- (vistnok), så jeg tror ikke den er super sjælden.

/Troels

Fra : Brian Isen

Dato : 27-06-03 20:25

"Thomas" <Ask.me@com.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan en? (Lars H.U.G fansider evt?)
> Jeg har nemlig ikke noget at bruge den til, da jeg ikke er

Hej Thomas

Hvis du stadig vil af med subj. så kan du evt kontakte mig - Så er jeg
sikker på at vi kan finde en løsning.

Mvh
Brian

brian@isen.dk