[Roskilde '03] Skal vi mødes??
Fra : Kong Kent

Dato : 24-06-03 22:20

Hej drenge herinde

Ulrik spurgte, om der var noget arrangement for de "dk.kultur.musik"-brugere
der er herinde på Festival pladsen.

Skal vi mødes ét eller andet sted? Fredag kl. 13.00 foran Orange scene,
eller noget i den dur, eller...?

Jeg har en tændt mobiltelefon med derover ( 61336624 ), da jeg skal
rapportere tilstande tilbage til en lokal radiostation osv., og det er bare
at SMS'e, men kvitter lige med navn, for jeg kender jo ikke alle Jeres
mobilnumre :)

For jeg er HELT klart med på, at vi lige mødes over en uforpligtigende kop
øl, hilser pænt, og får snakket lidt om løst og fast, og får sat lidt
ansigter på nogle af dem der huserer herinde. Det kunne da være hyggeligt.

Hvad siger I andre?

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : -V-

Dato : 25-06-03 02:54

Kong Kent wrote:
> [...]
> rapportere tilstande tilbage til en lokal radiostation osv., og det
> er bare at SMS'e, men kvitter lige med navn, for jeg kender jo ikke

Jeg har noteret mig dit nummer, så du kan regne med en besked i løbet af
festivalen.
Hvis du ikke gider at vente, så mød op ved klatrevæggen om eftermiddagen og
spørg efter mig.
Væggen ligger lige ved broen over togsporet - du kan ikke undgå at finde
den.
Spørg efter den lille københavnersnude, så ved de hvem du leder efter

-V-

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-06-03 06:17

Kong Kent <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bdafa4$fkg$1@news.cybercity.dk...

> [...]

> øl, hilser pænt, og får snakket lidt om løst og fast, og får sat lidt
> ansigter på nogle af dem der huserer herinde. Det kunne da være hyggeligt.

Sv: Vi siger at vi skal til festival i Vildsund og det er i den anden ende
af landet. Det Roskilde-larm gider vi ikke. Det larmer nok på fabrikken når
maskinerne kører.

Angående at sætte ansigter på har de alle sikkert næsering.

Hilsen Åge

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 25-06-03 08:37

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> fabrikken når maskinerne kører.
>
> Angående at sætte ansigter på har de alle sikkert næsering.

Tsk tsk tsk..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Tømreren

Dato : 25-06-03 09:09

> [...]
når
> maskinerne kører.
>
> Angående at sætte ansigter på har de alle sikkert næsering.

Der kommer da også lidt dansktop-larm....
Men det er jo kun for dem med campinghabitter,hjemmerul,mavetasker og en
svær egenskab af at bo hjemme hos mor til de er 45 år.

Mvh
Tømreren

Fra : Peter Theglev

Dato : 25-06-03 09:44

Du be'r jo selv om det, Tåge.

Fra : Leon Jessen

Dato : 25-06-03 16:12

"Åge Halldorsson" skrev:
> [...]
> af landet. Det Roskilde-larm gider vi ikke. Det larmer nok på fabrikken

Kolbøttefabrikken?

--
Mvh. Leon
Mail: email (at) leonjessen (dot) dk

Fra : sune

Dato : 25-06-03 18:08

Dansktopfjolset tåge åge som vi alle tror er komplet skør, skulle absolut
fjerne enhver tvivl med dette uigennemtænkte indlæg

> [...]
> fabrikken når maskinerne kører.
>
> Angående at sætte ansigter på har de alle sikkert næsering.

Har været passiv læser af denne gruppe gennem lang tid nu, og i starten
fandt jeg dine indlæg meget morsomme.
Men nu er de godt nok ved at være meget belastende, ja nærmest støjende.

Kent kom med et skidegodt initiativ, og straks prøver du at ødelægge tråden
med et af dine dumme troll indlæg.

Prøv at forny dig lidt tåge.

Næsering er ved at være for slidt et ord til denne gruppe.

Hilsen

Sune

Fra : Rapper

Dato : 26-06-03 21:49

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
når
> maskinerne kører.
>
> Angående at sætte ansigter på har de alle sikkert næsering.

Der er vist nogen der havde for små Legoklodser i deres barndom?

Idiot...

Rasmus

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 28-06-03 12:59

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Sv: Vi siger at vi skal til festival i Vildsund og det er i den
> anden ende af landet.

Hvis det er det der let forvoksede kræmmermarked, hvor "festivalen"
består ved at 2-4 danskflopslaskebands lirer 7-8 uendelig
ligegyldige toner af foran et festklædt (campinghabit, mobilos,
plasticsandaler og hængevom) publikum med en gennemsnitlig IQ på 69,
så velbekomme - personligt ville jeg hellere deltage i en
motorcykelulykke. Er det i øvrigt ikke en vildfarelse at regne
Vildsund for inderigs?

> Det Roskilde-larm gider vi ikke.

Klart nok - og hvor skulle du også stille EU-knallerten og dine
fordomme?

> Det larmer nok på fabrikken når maskinerne kører.

Er I hold op med selv at lave kolbøtterne? Ak ja, den udvilking, den
udvikling.

> Angående at sætte ansigter på har de alle sikkert næsering.

Det burde du vel egentlig også få dig - så kunne et velmenende
udsnit af gruppens læsere slæbe dig ud midt på en pløjemark (fx din
baghave), og lænke dig til en solid tøjrpæl i sikker afstand fra
enhver form for computer med internetforbindelse.

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-06-03 17:17

> udsnit af gruppens læsere slæbe dig ud midt på en pløjemark (fx din
> baghave), og lænke dig til en solid tøjrpæl i sikker afstand fra
> enhver form for computer med internetforbindelse.

Nej nej nej og atter nej. Åge skal lænkes til et af lydtårnene på Orange
Scene alle 4 dage til næste år (der er der heller ikke Internetforbindelse).
Når det er overtstået siger han aldrig et ondt ord om Roskilde Festival
igen. *gggg*

vh
Kim

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-06-03 22:20

Kim Larsen <kim_2607@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3efdbf76$0$32468$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> lænke dig til en solid tøjrpæl

> lænkes til et af lydtårnene på Orange Scene alle 4 dage til næste år
_________

ARGHHHHHH...........

Ondskab i sin mest udprægede form. Voldsmænd. Føj

Hilsen Åge

PS: Hmm... Måske kunne man nedlægge de danske fængsler og i stedet bruge
denne omtalte strafform. Så ville kriminaliteten sateme ederme godt nok
styrtdykke så det batter noget og landet spare mange penge.
Så skidt med at pladderhumanister indklager Danmark for den
internationale domstol i Haag og at Greenpeace blokerer samtlige danske
havne.

Fra : Lars Bernau

Dato : 28-06-03 22:49

In article <3efe05e3$0$5141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...

> [...]
> denne omtalte strafform. Så ville kriminaliteten sateme ederme godt nok
> styrtdykke så det batter noget og landet spare mange penge.

Taget i betragtning at der er 70.000 mennesker der har betalt op mod
1000 kr for at være i arrangementet, mon ikke kriminaliteten nærmere vil
stige.... whooo gratis til Roskilde Festival på statens regning!

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-06-03 22:57

"Lars Bernau" <bernau@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1000 kr for at være i arrangementet, mon ikke kriminaliteten nærmere vil
> stige.... whooo gratis til Roskilde Festival på statens regning!

Sgu da ikke når de lænket fast til samme lydtårn som Åge med udsigt til en
tom madkurv og en 45 km knallert.

vh
Kim

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-06-03 23:28

Lars Bernau wrote:

> Taget i betragtning at der er 70.000 mennesker der har betalt op mod
> 1000 kr for at være i arrangementet, mon ikke kriminaliteten nærmere vil
> stige.... whooo gratis til Roskilde Festival på statens regning!

Op mod 1000 kr? Du mener over 1100 kroner?

/David

Fra : Lars Bernau

Dato : 29-06-03 07:22

In article <bdl4mt$fqe$2@news.net.uni-c.dk>, david.rasmussen@gmx.net
says...

> Op mod 1000 kr? Du mener over 1100 kroner?

Er det så dyrt ?? Oh well Det understreger jo bare min pointe.

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-06-03 09:30

Lars Bernau wrote:
> In article <bdl4mt$fqe$2@news.net.uni-c.dk>, david.rasmussen@gmx.net
> says...

> Er det så dyrt ??

Yep :(

> Oh well Det understreger jo bare min pointe.

Ja :)

/David

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-06-03 15:09

Lars Bernau <bernau@invalid.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.1968a3f9c7cddf9f9896e3@news.sunsite.dk...

> Er det så dyrt ??
______

Ja, men ok. Betal bare ved kasse 1 hvis i har for mange penge. Gnæk gnæk.
Staten scorer jo en del skattepenge af omsætningen. Hæhæ. I betaler og vi
andre slippper for en skattestigning. Undskyld.

I Vildsund hvor der snart er festival med Danmarks 2 populæreste grupper og
en duo. 8 koncerter på 3 dage. Pris; GRATIS.

Arrangørerne "Vildsund Ungdosklub" og "Snedsted IF" plejer at scoore kæmpe
overskud alligevel. Det kommer ind via parkeringsafgifter og salg af øl,
sodavand, pølser og ribbenssteg.

Sådan kan det også gøres.

Og nu bliver altså nødt til at nupse programmet for dansktopfestivalen i
forbindelse med Vildsund Heste- Og Kræmmermarked:

22/7: Kl. 18-24: Kandis
22/7: Kl. 18-24: Kim Og Hallo
23/7: Kl. 17: Kirsten Og Søren
23/7: Kl. 18-24: Kandis
23/7: Kl. 18-24: Kim Og Hallo
23/7: Kl. 20: Kirsten Og Søren
24/7: Kl. 18-24: Kandis
24/7: Kl. 18-24: Kim Og Hallo

Hilsen Åge

PS: Bemærk støj- og næseringsfrit område

Fra : Lars Bernau

Dato : 29-06-03 15:11

In article <3efef26f$0$76154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> [...]
> Staten scorer jo en del skattepenge af omsætningen. Hæhæ. I betaler og vi
> andre slippper for en skattestigning. Undskyld.

Ja. Du og andre burde faktisk være glade for at der er en masse
"næserings mennesker" der gider smide penge i statskassen for glæde for
bla. dig.

> I Vildsund hvor der snart er festival med Danmarks 2 populæreste grupper og
> en duo. 8 koncerter på 3 dage. Pris; GRATIS.

Nasserøve. Føj!

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-06-03 11:58

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> baghave), og lænke dig til en solid tøjrpæl i sikker afstand fra
> enhver form for computer med internetforbindelse.

Hvis det klip vi så i TV er kendetegnende, så må Bjørn da vist ned og lære
Coldplay 6 - 7 toner, hvis de bare skal nærme sig Kandis.

Så hvis de lænker dig til tårnet Åge, og Coldplay spiller, så bare rolig, så
kommer jeg med vinkelsliberen

M.V.H.....Benny..

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-06-03 21:16

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f001804$0$32513$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> bare rolig, så kommer jeg med vinkelsliberen
>
> M.V.H.....Benny..
______

pyhhhh.... Så er jeg rolig igen. Arrangørerne af det Roskilde-larm burde
indklages for forbrydelse mod menneskeheden. Ren tortur.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-07-03 10:55

> [...]
>
> pyhhhh.... Så er jeg rolig igen. Arrangørerne af det Roskilde-larm burde
> indklages for forbrydelse mod menneskeheden. Ren tortur.

Hej Åge

Jamen med det klip vi hørte i TV, så var de vist ved at øve sig i at skifte
til næste akkord, og det skal du alligevel ikke udsættes for.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 25-06-03 09:14

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
> [...]
"dk.kultur.musik"-brugere
> der er herinde på Festival pladsen.
>
> Skal vi mødes ét eller andet sted? Fredag kl. 13.00 foran Orange scene,

Da det jo ligesom var mig der lagde op til det - er jeg helt klart med på
den.

Jeg sender en SMS til dig Kent når jeg lander Torsdag eftermiddag - og møder
op ved Orange scene Kl. 13 Fredag - skal vi sige ved lydtårnet (Der er da
sådan et - ikke ;) ?)

Ulrik - der så småt er ved at komme i stort festival humør

Fra : Peter G

Dato : 25-06-03 11:32

Kong Kent skrev:

> [...]
> kop øl, hilser pænt, og får snakket lidt om løst og fast, og får sat
> lidt ansigter på nogle af dem der huserer herinde. Det kunne da være

*Masser af misundelige eder og "Jeg vil også til Roskilde"-udbrud*
Godt initiativ.
Hyg jer og hold ørene stive

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-06-03 13:45

Peter G wrote:

> *Masser af misundelige eder og "Jeg vil også til Roskilde"-udbrud*
> Godt initiativ.
> Hyg jer og hold ørene stive

Jeg ville endda sige: Hyg ørerne og hold jer stive.

/David

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 25-06-03 14:42

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Jeg ville endda sige: Hyg ørerne og hold jer stive.
>
> /David

*ROTFL*

/Ulrik

Fra : zcully

Dato : 25-06-03 18:16

> [...]
> øl, hilser pænt, og får snakket lidt om løst og fast, og får sat lidt
> ansigter på nogle af dem der huserer herinde. Det kunne da være hyggeligt.

Øv jeg skal desværre ikke til Roskilde. Ellers fantastisk godt initiativ.
Jeg er klar på det samme når der ert Skanderborg festival. Der er jeg på
pletten!!

/Zcully

Fra : Louise KL

Dato : 25-06-03 22:15

Hils Coldplay fra mig! XD

Mvh. fra Louise!

Fra : Martin Helbo

Dato : 02-07-03 17:14

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> Hej drenge herinde
>

> Hvad siger I andre?

Det var lidt sent du skrev det. Jeg tog derover søndag d. 22!
Men jeg håber i hyggede jer

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk