PS2 kan ikke læse DVD
Fra : Puter

Dato : 24-06-03 21:49

Hi'

Er der nogen der har en god idé til at løse mit problem?
Når jeg sætter mit splinternye DVD-spil i en 1½ år gamle PS2, så får
jeg beskeden: Disk read error inde i browseren.
Et besøg hos Expert, gav ikke noget resultat, andet end at den kan
sendes til rep. og det koster 1.500,- kr

Men inden jeg kaster så mange penge over disken, så vil jeg gerne
prøve noget billigere.

No'en ideer?

Com Puter

Fra : DWM

Dato : 24-06-03 22:02

"Puter" <puter_o@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sendes til rep. og det koster 1.500,- kr
>
> Men inden jeg kaster så mange penge over disken, så vil jeg gerne

Jep. Prøv i dk.spil.computer.konsol

/Kenneth Iversen

Fra : Gismo

Dato : 24-06-03 22:13

> [...]
> sendes til rep. og det koster 1.500,- kr
>
> Men inden jeg kaster så mange penge over disken, så vil jeg gerne

en mod chip ?
Koster en ny ps2 ikke mindre end 1500 kr ?

Gismo

Fra : Gerner

Dato : 24-06-03 22:35

On 24 Jun 2003 13:49:12 -0700, puter_o@yahoo.dk (Puter) wrote in
dk.spil.computer:

>Hi'
>
>Er der nogen der har en god idé til at løse mit problem?
>Når jeg sætter mit splinternye DVD-spil i en 1½ år gamle PS2, så får

PS2 er en konsol ik', så er du i den forkerte gruppe.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 24-06-03 23:00

> PS2 er en konsol ik', så er du i den forkerte gruppe.
>
> --
> Gerner aka Gerner
> http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
> Fly online with real people, pilots and ATC

Det var godt Gerner, du er sgu nu en venlig sjæl.