T3 John Conner
Fra : Peter Holm

Dato : 24-06-03 21:34

Hi.

Nogen der har en ide om, hvorfor Edward Furlong ikke har fået John Conner
rollen i T3?

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-06-03 22:05

Hej!

Peter Holm wrote:

> Nogen der har en ide om, hvorfor Edward Furlong ikke har fået John Conner
> rollen i T3?

Fordi man følger John Connor som voksen? Det ser sådan ud i traileren...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner "

Fra : Thomas

Dato : 24-06-03 22:13

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk>
skrev i en meddelelse news:3EF8BCE3.7120402A@tdcadsl.dk...

> Fordi man følger John Connor som voksen? Det ser sådan ud i traileren...
>
> Mvh, Kim Voss Schrader

Hmm... Edvard Furlong er jo også blevet ældre... (Han er vel omkring 25
år gammel nu) - Omkring samme alder som John Connor har i T3 gætter
jeg på... Så Furlong kunne jo sagtens have spillet rollen.

Jeg syntes jeg på et tidspunkt læste, at Edvard Furlong havde nogen narko
problemer da de castede T3 - Så derfor valgte de Nick Stahl istedet...
Er dog ikke helt sikker i min sag...

Mvh. Thomas

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-06-03 22:16

Hej!

Thomas wrote:

> Hmm... Edvard Furlong er jo også blevet ældre... (Han er vel omkring 25
> år gammel nu) - Omkring samme alder som John Connor har i T3 gætter
> jeg på... Så Furlong kunne jo sagtens have spillet rollen.

Joeh, men jeg tror stadig han ligner en skoledreng og ikke en overlever såsom
den voksne John man ser i T2 i introen.

> Jeg syntes jeg på et tidspunkt læste, at Edvard Furlong havde nogen narko
> problemer da de castede T3 - Så derfor valgte de Nick Stahl istedet...
> Er dog ikke helt sikker i min sag...

Det lyder som en mulighed. Jeg tror næppe Hollywood vil satse så mange millioner
på en film hvis en af hovedrolleindehaverne tager hårde stoffer. Hvordan Sean
Penn får sine roller vides ikke

Fra : Per

Dato : 25-06-03 07:55

> Hmm... Edvard Furlong er jo også blevet ældre... (Han er vel omkring 25
> år gammel nu) - Omkring samme alder som John Connor har i T3 gætter
> jeg på... Så Furlong kunne jo sagtens have spillet rollen.

Ja, han er 77'er

> Jeg syntes jeg på et tidspunkt læste, at Edvard Furlong havde nogen narko
> problemer da de castede T3 - Så derfor valgte de Nick Stahl istedet...
> Er dog ikke helt sikker i min sag...

Om han tager narko skal jeg ikke sige (men gør alle i Hollywood ikke det ;),
men tjek lige dette billede og fortæl mig om du vil ansætte ham?
http://us.imdb.com/EGallery?source=granitz&group=1744&photo=Events/1744/EdwardFurl_Grani_703382_400.jpg&path=pgallery&path_key=Furlong,%20Edward

Fra : PerX ...

Dato : 25-06-03 13:58

In article <3ef94752$0$83060$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk says...
> http://us.imdb.com/EGallery?source=granitz&group=1744&photo=Events/1744/EdwardFurl_Grani_703382_400.jpg&path=pgallery&path_key=Furlong,%20Edward

Hm.. han ligner en hobbit *G*

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 25-06-03 20:27

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> wrote in message
> [...]
;),
> men tjek lige dette billede og fortæl mig om du vil ansætte ham?

Han ligner en som har været oppe og kæmpe mod robotter hele natten.

--
Anders Vind Ebbesen
"I would personally hate to provide our regular home users with /29"

Fra : PerX ...

Dato : 25-06-03 13:57

In article <3ef8bf0e$0$24721$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Ask.me@com.com says...

> Hmm... Edvard Furlong er jo også blevet ældre... (Han er vel omkring 25
> år gammel nu) - Omkring samme alder som John Connor har i T3 gætter
> jeg på... Så Furlong kunne jo sagtens have spillet rollen.

Ja han er faktisk ældre end Stahl (ham som nu spiller Connor) - men han
ligner stadig knægten fra toeren (et problem at se for ung ud, åbenbart)

> Jeg syntes jeg på et tidspunkt læste, at Edvard Furlong havde nogen narko
> problemer da de castede T3 - Så derfor valgte de Nick Stahl istedet...
> Er dog ikke helt sikker i min sag...

De har vist ikke helt bekræftiget hvorfor, men men at han har haft
problemer med stoffer og alkohol har været fremme i nyhederne.

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 25-06-03 16:34

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> wrote in message
> Hi.
>
> Nogen der har en ide om, hvorfor Edward Furlong ikke har fået John Conner
> rollen i T3?

Ifølge IMDB:
Edward Furlong was originally slated to reprise his role as John Connor, but
due to his continuing drug problem, his role was passed onto Nick Stahl.

http://us.imdb.com/Trivia?0181852

Jeg har ikke de store forventninger til den da James Cameron ikke ville røre
den (hvad er Terminator uden Jimmy?!). Men så kan jeg jo kun blive positivt
overrasket!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Martin Andersen

Dato : 25-06-03 20:50

> [...]
røre
> den (hvad er Terminator uden Jimmy?!). Men så kan jeg jo kun blive

Mændene som ville lave T3 gjorde sig store umage med at finde en instruktør
som havde samme instruktørstil som Cameron.
Man må sige at Breakdown, som var den første egentlige Hollywoodfilm Mostow
lavede var fantastisk spændende.

Trailerne der indtil videre er kommet for T3 lover godt.

Vi må sgu også snart se noget til Cameron som instruktør. Bare ikke en True
Lies 2.

Fra : Michael Castensen

Dato : 25-06-03 21:36

"Martin Andersen" <15andersenREMOVETHIS@telia.com> skrev i en meddelelse

> Vi må sgu også snart se noget til Cameron som instruktør. Bare ikke en
True
> Lies 2.

Hvorfor dog ikke?
1'eren var da for fed.

---

Fra : Taba

Dato : 25-06-03 22:35

> Hvorfor dog ikke?
> 1'eren var da for fed.

I interviews (bl.a. til Empire film magasinet) har han sagt at han tilbage i
midt 1990'erne godt kunne se det komiske i at en flok terrorister prøvede at
smugle et A-våben ind på amerikansk jord og at en fyr som Arnold skulle
stoppe dem osv osv.. Men efter 11. spetember synes han ikke at det var ret
morsomt igen (forståeligt nok), og det projekt har han lagt på hylden
(indtil videre?)...

Jeg håber bare Ridley Scott og James Cameron finder sammen og laver en ny
Alien film (man har vel lov at håbe)

/Taba

Fra : -V-

Dato : 26-06-03 01:28

Taba wrote:
> Jeg håber bare Ridley Scott og James Cameron finder sammen og laver
> en ny Alien film (man har vel lov at håbe)

Her på Nørrebro krydser vi fingre for lige præcis dén sammensætning.

-V-

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-06-03 01:40

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> writes:

> Her på Nørrebro krydser vi fingre for lige præcis dén sammensætning.

Hvorfor, egentlig?

Der er lavet så ufatteligt mange skuffende sequels til alt muligt. Der
er lavet så ufatteligt meget bras, der er dårlige efterligninger af
andres ting.

Hvorfor ikke i stedet krydse fingre for at originale instruktører som
Scott og Cameron laver noget nyt og spændende?
--
Peter B. Juul, o.-.o "I Århus putter de brun sovs på bøfsandwich!
The RockBear. ((^)) Jeg har selv oplevet det, og det fik mig næsten til

Fra : -V-

Dato : 26-06-03 09:51

Peter B. Juul wrote:

> Hvorfor, egentlig?

Tja, måske vil jeg bare genopleve følelsen af Aliens igen.
Første gang jeg så den: waaauuuweeee! - dét var en god dag.

-V-

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-06-03 10:28

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> writes:

> Tja, måske vil jeg bare genopleve følelsen af Aliens igen.

Det er til at forstå. Jeg ville også meget gerne spille Secret of
Monkey Island for første gang igen eller se Babylon 5 for første gang
igen.

Det kan jo bare ikke lade sig gøre.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Hver gang jeg har åbnet for DR, stod
The RockBear. ((^)) Flemming Leth og smurte et eller andet

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-06-03 11:01

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> escribió

> Det er til at forstå. Jeg ville også meget gerne spille Secret of
> Monkey Island for første gang igen eller se Babylon 5 for første
gang
> igen.

Babylon 5, den glæder mig til at få set. Som stor Star trek fan er
det vel en mangel i min opdragelse at jeg ikke har pløjet den serie
igennem endnu. Gad vide hvornår de gider at udgive den på DVD i
Spanien?

Hvem der dog kunne få set Matrix for første gang igen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-06-03 11:51

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> writes:

> Babylon 5, den glæder mig til at få set. Som stor Star trek fan er
> det vel en mangel i min opdragelse at jeg ikke har pløjet den serie
> igennem endnu.

Jeg må indrømme, at jeg har mistet glæden ved Trek efter at have set
B5. Jeg var ellers så glad for DS9.

> Gad vide hvornår de gider at udgive den på DVD i
> Spanien?

Bestil den fra amazon.de. Den er overraskende billig.
--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-06-03 12:02

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> escribió

> Bestil den fra amazon.de. Den er overraskende billig.

Ja den er faktisk ret billig, men min lokale DVD-pusher slår næsten
altid online butikkerne, så jeg venter lidt endnu. Desuden skal jeg
også lige have set sidste sæson af TNG.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Michael Castensen

Dato : 26-06-03 15:18

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Det er til at forstå. Jeg ville også meget gerne spille Secret of
> Monkey Island for første gang igen eller se Babylon 5 for første gang
> igen.
>
> Det kan jo bare ikke lade sig gøre.

Jo, det eneste der kræves er et hukommelsestab.

---

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 26-06-03 15:22

"Michael Castensen" <@> wrote in message
> "Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, det eneste der kræves er et hukommelsestab.

Eller Anterograd Amnesi (som ham i Memento). Så er det bare at sætte den i
DVD-afspilleren og trykke repeat

Tænk i øvrigt at se Memento hvis man har anterograd amnesi......? Weird
shit!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 26-06-03 16:58

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spandikl@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Eller Anterograd Amnesi (som ham i Memento). Så er det bare at sætte den i
> DVD-afspilleren og trykke repeat

Apropos Memento: Kan det passe, at den lækre, amerikanske Limited Edition er
udgået? Futureent påstår at kunne skaffe den, men jeg har hørt fra andre, at
de ikke længere kan. Cd-wow har den heller ikke længere i sortimentet.

Jeg har den heldigvis selv stående, men en af mine venner vil sikkert blive
meget ulykkelig, hvis han ikke kan få fat på den længere.

--
Jens Thomsen
Sidst set (bedømmelser ud af 6): Dogville ******, Solaris (2002) ****,

Fra : Kim

Dato : 27-06-03 18:48

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> wrote in message

> [...]
blive
| meget ulykkelig, hvis han ikke kan få fat på den længere.

Kan stadig købes hos Axel Music:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/043396065987

--
Mvh.

Kim
Kim.hansen@REMOVEpc.dk

Fra : Martin Andersen

Dato : 26-06-03 16:50

> Hvorfor ikke i stedet krydse fingre for at originale instruktører som
> Scott og Cameron laver noget nyt og spændende?

Ifølge imdb er Scotts næste film:

http://us.imdb.com/Title?0325805

og Tripoli
http://us.imdb.com/Title?0320661

mens Cameron....det er uvist.

håber det bliver en science fiction film, hvis der ligger et ordentligt
manuskript

Fra : Michael Castensen

Dato : 26-06-03 01:54

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her på Nørrebro krydser vi fingre for lige præcis dén sammensætning.

Chok...jeg er enig med -V-.
Jeg må huske at notere det i min dagbog.

PS: Jeg troede, at du var til Roskilde Festival?
Du behøver forresten ikke at hilse Metallica fra mig hvis/når du ser dem.

---

Fra : -V-

Dato : 26-06-03 03:12

Michael Castensen wrote:
> Chok...jeg er enig med -V-.
> Jeg må huske at notere det i min dagbog.

Ja, det sker sgu ikke hver dag.

> PS: Jeg troede, at du var til Roskilde Festival?
> Du behøver forresten ikke at hilse Metallica fra mig hvis/når du ser
> dem.

Teknisk set er jeg også til RF.
Problemet er at jeg ikke bare kan afbryde mit 'liv', for at tage derned.
Der er sgu andre pligter - verden skal jo også holdes i gang, og den går jo
i stå, så snart jeg vender ryggen til.
Resultatet er at jeg har pendlet lidt mellem Kbh og Roskilde de sidste par
dage.
Fra i morgen (i dag, faktisk) formiddag er jeg dog derned fuld tid, og det
betyder at jeg ikke kommer til at tjekke news i de næste par dage.
Lev vel, og gør ikke noget som jeg ikke selv ville have gjort.

Er der interesse for anmeldelser, når vi kommer dertil?

-V-

Fra : Michael Castensen

Dato : 26-06-03 01:56

"Taba" <famtaba@HATES_SPAMmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stoppe dem osv osv.. Men efter 11. spetember synes han ikke at det var ret
> morsomt igen (forståeligt nok), og det projekt har han lagt på hylden

Så har terroristerne jo vundet.
Suk!

> Jeg håber bare Ridley Scott og James Cameron finder sammen og laver en ny
> Alien film (man har vel lov at håbe)

Jeg håber det samme.

---

Fra : Max

Dato : 26-06-03 09:37

>Jeg håber bare Ridley Scott og James Cameron finder sammen og laver en ny
>Alien film (man har vel lov at håbe)

Hvad med Alien War - hvad blev der af den ?

Fra : Taba

Dato : 26-06-03 11:19

> Hvad med Alien War - hvad blev der af den ?

Aldrig hørt om den...!

/Taba

Fra : Max

Dato : 26-06-03 14:30

On Thu, 26 Jun 2003 12:18:45 +0200, "Taba" <famtaba@HATES_SPAMmail.dk>
wrote:

>Aldrig hørt om den...!

Var det ikke den de ville lave efter nr.3

Fra : PerX ...

Dato : 29-06-03 14:35

In article <3efa1577$0$13260$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
famtaba@HATES_SPAMmail.dk says...
> Jeg håber bare Ridley Scott og James Cameron finder sammen og laver en ny
> Alien film (man har vel lov at håbe)

Så vidt jeg husker er de ikke indvolveret i de to nye alien film.

Fra : LHS

Dato : 26-06-03 23:16

fra http://www.geocities.com/furl0ng/

ENQUIRER - OCTOBER 8TH ISSUE
'Terminator 2' Star Blows $Millions on Drugs - now he's back in rehab!

Troubled "Terminator 2" star Edward Furlong has crash-landed in rehab after
a $100,000 drug binge and near-fatal heroin overdose.

It's the second stint and the Promises clinic in Malibu for the 25-year-old
actor - who says he's spent a staggering $2 million on drugs!

"Eddie has been partying out of control for a long time," a close pal of the
mop-haired star - who's also been busted for drunk driving - tells Planet
Tab.

"When he lost the central role in 'Terminator 3,' he spiraled even deeper
into drugs.

"Last month he overdosed at a friend's house in Malibu. Eddie collapsed -
and his buddy thought he'd died right there in his living room. His friend
had to resuscitate Eddie to bring him back."

Shockingly, Furlong's drug habit is so serious that "Eddie says he's spent
probably $2 million on cocaine, heroin, and other drugs since he started
using as a young teen," says a TinselTown insider.

"Eddie claims he spent a whopping $100,000 on his last drug binde before
deciding that he needed help."

His pal added: "Eddie knows that either he gets the help he needs now - or
he'll be just another Hollywood casualty."

Note - The Enquirer is a tabloid. Don't believe everything they publish.
This story is probably a little truth and a lot of lies. Or the other way
around. Tabloids have no credibility.