Pc håndværkeren - godt sted at handle?
Fra : Bach|DK|

Dato : 24-06-03 21:05

Se subj. Er der nogen er har noget erfaringer fra denne butik? Skal have
det nye GA-7NNXP fra gigabyte, men det er kun denne butik der har det
listet pt.

--
Michael Bach

OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : permann

Dato : 25-06-03 05:34

"Bach|DK|" skrev d. 24-06-03 21:05 dette indlæg :
> [...]
have
> det nye GA-7NNXP fra gigabyte, men det er kun denne butik der har det

Jeg kender ikke butiken, men jeg ved de fleste butikker
er de flinke når du køber men når skidtet går i stykker
er de ikke så flinke mere det gælder specielt, Føniks Computer:

permnn

http://www.kandu.dk/

Fra : sls

Dato : 27-06-03 18:22

> er de ikke så flinke mere det gælder specielt, Føniks Computer:

Jeg handler heller aldrig mere i Føniks Computer.

sls