nu er jeg ved at blive rasende ...
Fra : J.F.K

Dato : 24-06-03 20:55

Jeg har lige installeret C&C Generals igen på min pc, og når jeg så vil
starte spillet op siger den:

"please insert the correct cd-rom, select ok and restart application"

Det er dog det værste gang lort at sige idet det er en købe version som jeg
oven i købet har haft installeret og gennemført tidligere...

Hvad gør jeg ved det? Og nu er jeg utålmodig idet jeg lagde den ind for at
spille den lige nu........

Mvh. John

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 24-06-03 21:08

> "please insert the correct cd-rom, select ok and restart application"

Du kopierer .exe filen fra \crack-dir'et i dit image...

> Det er dog det værste gang lort at sige idet det er en købe version

Ja, ja... Det siger de allesammen

// Troels

Fra : DWM

Dato : 24-06-03 22:05

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, ja... Det siger de allesammen

Fremtiden siger: En person kommer til at æde sine ord i sig igen
Kig på adressen som er postet af Thomas Finnerup og du vil se at
det er et alment problem.

/Kenneth Iversen

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 25-06-03 22:12

> Fremtiden siger: En person kommer til at æde sine ord i sig igen
> Kig på adressen som er postet af Thomas Finnerup og du vil se at
> det er et alment problem.

Bemærk "".

// Troels

Fra : J.F.K

Dato : 24-06-03 22:30

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fremtiden siger: En person kommer til at æde sine ord i sig igen
> Kig på adressen som er postet af Thomas Finnerup og du vil se at

Og hvis du læser på det link som han så venligt har postet, vil du læse at
det drejer sig om C&C Renegade, og mit indlæg drejer sig om C&C Generals

mvh. John

Fra : DWM

Dato : 25-06-03 00:36

"J.F.K" <jfk006@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og hvis du læser på det link som han så venligt har postet, vil du læse at
> det drejer sig om C&C Renegade, og mit indlæg drejer sig om C&C Generals

Prøv at søg på C&C Generals på no cd
Det første link der er på listen er....da da!!!!!!
Ja det er vel til at gætte ;)

/Kenneth Iversen

Fra : J.F.K

Dato : 25-06-03 08:23

> "J.F.K" <jfk006@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> Prøv at søg på C&C Generals på no cd
> Det første link der er på listen er....da da!!!!!!
> Ja det er vel til at gætte ;)
>
> /Kenneth Iversen
>
> How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
> http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Det har jeg også selv fundet, det kan jeg da heller ikke bruge til noget,
Westwood må da bare lave spil som kan køre, istedet for at sige at jeg skal
installere en gammel og langsom driver på mit motherboard...

mvh. John

Fra : DWM

Dato : 25-06-03 17:51

> Det har jeg også selv fundet, det kan jeg da heller ikke bruge til noget,
> Westwood må da bare lave spil som kan køre, istedet for at sige at jeg skal
> installere en gammel og langsom driver på mit motherboard...

Den kan jo så også vendes til at din MB producent må lave
ordentlige drivere.

/Kenneth Iversen

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 24-06-03 21:14

On Tue, 24 Jun 2003 21:54:37 +0200, "J.F.K" <jfk006@hotmail.com>
wrote:

> Jeg har lige installeret C&C Generals igen på min pc, og når jeg så vil
> starte spillet op siger den:
>
> "please insert the correct cd-rom, select ok and restart application"

Se på dette dejligt korte URL:

http://westwood.custhelp.com/cgi-bin/westwood.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_sid=P_okNzMg&p_lva=&p_faqid=3207&p_created=1017797814&p_sp=cF9zcmNoPSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NjAxJnBfcGFnZT0y&p_li=

Venligst
Thomas