Roben og Knud
Fra : Martin Seebach

Dato : 24-06-03 20:16

Jeg havde fornøjelse af Roben og Knud til DGI-byens Skt. Hans fest i
går. Min ven og jeg kom til at tale om hvem der egentlig er hvem. Vi
blev enige om at den langhårede guitarist/blokfløjte spiller og
trommeslageren måtte være Roben og Knud - bl.a. belært af tidligere
koncerter (Langeland 2001), hvor jeg kun mener at der var de to på
scenen. På en plakat jeg har med dem, står der "Feat. Hassan O og E. P.
Brix" - som jeg vil tro er den nye guitarist og bassist?

Er der nogen der kan uddybe eller bekræfte?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-06-03 22:02

Det kan <http://www.robenogknud.dk/> vel?

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all (KT)

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 25-06-03 06:29

"Martin Seebach" <usenet@g-bach.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> koncerter (Langeland 2001), hvor jeg kun mener at der var de to på
> scenen. På en plakat jeg har med dem, står der

"Feat. Hassan O - jepper det er den kontraspillende bassist.

og E. P. Brix" - Og ja det er den "nye" guitarist. Han er nu ikke så ny
længere. Han er tidligere medlem i klassens tykke dreng. I R&K sammenhæng
går han også under navnet Papa Solei.

Fra : Rune Jensen

Dato : 25-06-03 11:21

> [...]
> Brix" - som jeg vil tro er den nye guitarist og bassist?
>
> Er der nogen der kan uddybe eller bekræfte?

Rasmus aka. Roben = Sanger, Guitar
Anders aka. Knud = Trommeslager
Morten Brix aka Papa Soleil = Guitar, blokfløjte, toastmaster
Andreas aka Hassan O. = Kontrabass

Jeg mener de har været 4 i al tid...de har ihvertfald været det fra 99 eller
00' af

Rune