musik i reklame [ Rigtig juice ]
Fra : Casper Larsen

Dato : 24-06-03 19:27

Nogle der kan fortælle mig navnet på sangen eller kunstneren
der synger i en reklame for juice...

det eneste jeg kan huske fra sangen er hun synger:

Todayyyyyy :)

///Casper

Fra : Michael Castensen

Dato : 24-06-03 19:39

"Casper Larsen" <Umatthiesen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der kan fortælle mig navnet på sangen eller kunstneren
> der synger i en reklame for juice...
>
> det eneste jeg kan huske fra sangen er hun synger:
>
> Todayyyyyy :)

Hun?

---

Fra : Casper Larsen

Dato : 24-06-03 19:49

ja det er vidst en han :)

Fra : Casper Larsen

Dato : 24-06-03 19:51

nej det er altså en hun, men det er rigtigt
at det er en mand der synger den på
rynkebys hjemmeside

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-03 20:02

Prøv fra rynkeby.dk at klik på filmen for smoothie !! Der finder i nok
svaret ...

Hun synger efter min mening faktisk rigtig godt! Omend jeg syntes at have
set hende andet steds på tv som vært, så hun er nok ikk sanger ??

/A

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-03 20:03

http://www.rynkeby.dk/include/videos/Rynkeby-Smoothie.wmv

Fra : Daniel Andersen

Dato : 24-06-03 19:43

> Nogle der kan fortælle mig navnet på sangen eller kunstneren
> der synger i en reklame for juice...
>
> det eneste jeg kan huske fra sangen er hun synger:
>
> Todayyyyyy :)

Er det ikke en mand?

Desuden har den vendt nogle gange herinde. Det er et nummer specifikt lavet
til den reklame, og det er konkluderet at den ikke findes i en fuld version,
men kun som det du hører i reklamen... Jeg har ihvertfald ikke hørt andet!

/Daniel-San

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 24-06-03 20:18

> Er det ikke en mand?

Og til publikum skal det her oplyses at for de der endnu ikke har bemærket
det, er der kommet en ny udgave af reklamen (for et andet produkt? har kun
hørt den i køkkenet da jeg lavede mad) hvor det er en kvinde der synger
sangen...

/Thomas

Fra : Tømreren

Dato : 24-06-03 21:03

"Casper Larsen" <Umatthiesen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der kan fortælle mig navnet på sangen eller kunstneren
> der synger i en reklame for juice...
>
> det eneste jeg kan huske fra sangen er hun synger:

Det er min gamle veninde fra Tåstrup Heidi Bjerre (skøn pige)
Jeg ved at hun lige har udgivet en cd men kan ikke huske hvad den hedder.

Mvh
Tømreren

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 25-06-03 06:43

Hvis det er Heidi Bjerre, så er hun kendt fra følgende:

TvDK's program helt til grin
Fra en fotoserie fra M!
Interview i Tjeck 'Pinebaenken'
Gruppen 'Indigo Sun'

Det kunne taenkes at det var et job hun havde f[et i kraft af at vaere
snager, model og kendt. Derfor kan det vel ogsaa taenkes at det er tekst der
er stykket sammen til samme formaal.

Rasmus

Fra : Tømreren

Dato : 25-06-03 08:39

"Rasmus Madsen" <dieeckerasmus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kunne taenkes at det var et job hun havde f[et i kraft af at vaere
> snager, model og kendt. Derfor kan det vel ogsaa taenkes at det er tekst

Du glemmer lige at hun også synger godt.
Hun var i sin tid backing group i kid creol and the coconuts og har faktisk
altid sunget.
Du skriver hun er snager,hvad mener du?

Mvh
Tømreren

Fra : Mette & René

Dato : 25-06-03 09:13

> Du skriver hun er snager,hvad mener du?
>
> Mvh
> Tømreren
det kunne måske tænkes der skulle stå sanger
mvh mette

Fra : Tømreren

Dato : 25-06-03 10:13

> det kunne måske tænkes der skulle stå sanger
> mvh mette

Ja,,, det var godt nok ikke en af de muligheder som stavekontrol kom
med..
Fed sang ellers..

Fra : Louise KL

Dato : 25-06-03 23:46

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja,,, det var godt nok ikke en af de muligheder som stavekontrol kom
> med..
> Fed sang ellers..

Det sner jo man bytter om på bogstaevr eller glemmer e.

Fra : Casper Larsen

Dato : 25-06-03 15:37

jeg har fundet en side, jeg tror er relevant...
http://www.soundvenue.com/mp3.asp?id=875

Fra : Louise KL

Dato : 25-06-03 23:47

"Casper Larsen" <Umatthiesen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der kan fortælle mig navnet på sangen eller kunstneren
> der synger i en reklame for juice...
>
> det eneste jeg kan huske fra sangen er hun synger:

Jeg synes det lyder som Saybia, men jeg er godt klar over at det ikke er
det.