Frame
Fra : rasmus

Dato : 24-06-03 19:28

Er der nogle som kan hjælpe mig, jeg vil gerne have sådan at i
min ene frame: den skal være delt op ( Kig gerne på min
hjemmeside= http://www.bilgiganten.dk - det er den venstre
frame!)

at i min newsbar har jeg de nyheder. den nedereste del af framen
skal blive stående når man bruger scoll'en. er der nogle som ved
hvordan man gør??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Hanne Kibsgaard

Dato : 25-06-03 07:39

rasmus wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
framen
> skal blive stående når man bruger scoll'en. er der nogle som

Jeg er ikke lige helt sikker på, hvad du mener, men du kan ikke
få noget af en frame til at scrolle - enten scroller hele framen,
eller også gør den ikke. Du kan enten dele den op i to frames
eller lave en div, der scroller.