S: panasonic gd 87
Fra : Brian Tingholm

Dato : 24-06-03 18:58

dejlig lille telefon med markedets suverænt bedste skærm: over 64.000
farver...
den har kamera med zoom, e-mail, wap, polyfoniske ringetoner, infrarød, ikke
sim-låst...

eller som tdc siger det:

Triband - GSM 900/1800/1900
WAP 1.2.1 + 2.0 farvebrowser
GPRS klasse 8 - download 4 slots + 1 slot upload
MMS - Multimedia Messaging Service - tage, sende og modtage farvebilleder,
lyd og tekst
Stort 7 liniers TFT farveskærm med 65.536 farver med 132 x 176 pixels
2 liniers display med 96 x 28 pixels
Indbygget kamera med 110.000 pixel, zoomfunktion - 2 steps og selftimer på
10 sek
Photo Mail
Data Folder (Billedarkiv) hukommelse - 1 MB, svarer til op til 140 billeder
i normal størrelse
Infrarød port - IrDA

tjek http://shop.teledanmark.dk

Nypris 4995 uden abb.

sælges pga. pengenød for 3000 kr.

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : MaRk

Dato : 24-06-03 21:47

Hej