trekant.. hvordan kom I "til sagen"
Fra : myicq

Dato : 24-06-03 18:34

OK, så min kæreste og jeg har så småt snakket om at prøve en trekant,
hvor hun er i centrum, men også med lidt bi- action.

Han kommer på besøg allerede på søndag. Vi har udvekslet billeder
også.

Men... når han nu er her, hvordan kommer man så "igang" med
selve sceancen. Vin og for meget alkohol er måske både godt
og skidt (godt for frigørelsen, skidt for ydelsen).

Er der nogen som har erfaringer med deres 1. trekant (hjemme),
og hvordan de / I kom igang ?

Mvh.

Fra : Hondahans

Dato : 25-06-03 08:55

Hej!

Hvis I har lavet aftaler i forvejen, er det da ikke så svært, men
sympatien skal i jo først være sikker på er der. Det er jo ikke sikkert
han levet op til billederne, og så vil det være lidt træls, at sidde i
næsten ingenting og......

Lidt mad eller chips og en enkelt flaske vin nydes i sofaen med pigen
imellem jer, så kommer det helt af sig selv.
Da vi prøvede det første gang, brugte vi denne fremgangsmåde, og den
virkede meget hurtig....
Det var iøvrigt min kammerat, som var på besøg. Min kone og jeg, havde
som jer snakket om at prøve med en ekstra mand, men ikke med hvem eller
hvordan. Kammeraten kom, og under middagen fortalte min kone ham at vi
ville prøve en trekant, og det skulle være med ham. Vi var begge ved at
få maden i den gale hals, og kammeraten ville tænke over det. Da vi kom
hen i sofaen med lidt vin og chips, var han færdig med at tænke over
det.....

Det var ret godt, forholdet stod på igennem 5 år, til han fandt pigen i
livet.

Hilsen

Hans

http://www.kandu.dk/