Vildkat-killinger
Fra : dpl

Dato : 24-06-03 18:12

Nej, vilde er de skam sletter ikke, de er blot de første killinger, der
er kommet på vildkat-siden: http://www.vildkat.dk/index.php?sidenummer=10

Og pas nu på hvis I kigger... for de er dælme dejlige!

Hilsen Dorthe
www.vildkat.dk

Fra : Kate

Dato : 24-06-03 20:02

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in news:3EF88657.20608@hotmail.com:

> Og pas nu på hvis I kigger... for de er dælme dejlige!

Der er nu godt nok mange skønne misser på din side, også voksne.
Godt man har de misser man skal ha'

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : maz

Dato : 24-06-03 21:05

"dpl" <> wrote in message
> Nej, vilde er de skam sletter ikke, de er blot de første killinger, der
> er kommet på vildkat-siden: http://www.vildkat.dk/index.php?sidenummer=10
> Og pas nu på hvis I kigger... for de er dælme dejlige!

Hej Dorthe
Det ser godt ud nu på hjemmsiden.
Bare en lillle idé: Det du skriver på selve killingesiden øverst (salg af
...) kan nemt blive 'overset'. Måske det ville være en god idé at fremhæve
det med rødt eller fed skrift - det er jo vigtig info - og også meget
informativt, så folk kan lære noget

maria

Fra : dpl

Dato : 25-06-03 17:51

maz wrote:
> [...]
> ..) kan nemt blive 'overset'. Måske det ville være en god idé at fremhæve
> det med rødt eller fed skrift - det er jo vigtig info - og også meget

Hej Maria, det har du helt ret i, så jeg har lige understreget
vigtigheden en smule *smil*

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/