Baldurs Gate ?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 24-06-03 17:57

Hej NG.

Jeg fandt BG som PC Best Buy og blev helt nostalgisk. Jeg har nu spillet det
i små to uger, men har et enkelt spørgsmål:
Hvordan kommer jeg til Baldurs Gate? Jeg har været hele kortet igennem, og
mener at have løst om ikke alle så de fleste quests. Er der noget specielt
jeg skal gøre for at komme til staden?

c",)
Stefan

Fra : Devast8or, work

Dato : 25-06-03 08:32

"Stefan Kristensen" <stk@mad.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mener at have løst om ikke alle så de fleste quests. Er der noget specielt

Det er super lang tid siden jeg har spillet det, så jeg ike lige huske det,
men det kan være du kan finde noget du kan brug i Dan Simpsons FAQ:
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/baldurs_gate_c.txt

Devast8or

Fra : L & L

Dato : 25-06-03 17:40

Har du været i Nashkel Mine?

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 28-06-03 17:13

> Har du været i Nashkel Mine?
Jeg har været overalt, men jeg tror jeg mangler at tale med nogen?

Stefan

Fra : Frost

Dato : 25-06-03 22:10

"Stefan Kristensen" <stk@mad.dk> wrote in message
> [...]
> mener at have løst om ikke alle så de fleste quests. Er der noget specielt

Så vidt jeg husker kan du ikke komme ind i byen før en gang i Chapter 5...

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 28-06-03 17:14

> Så vidt jeg husker kan du ikke komme ind i byen før en gang i Chapter 5...
Og hvordan kommer jeg til Chapter 5?

Stefan

Fra : L & L

Dato : 29-06-03 08:36

Du mangler garanteret at tale med en der bor på en af kroerne i Beregost.
(øverste etage)

Det får du at vide i Nashkel Mines, men det er nemt at misse.

Lars