Hundetrænning
Fra : Henrik NIelsen

Dato : 24-06-03 17:58

Jeg søger hundetræning (lydighedstræning) gerne med jagtinhold, på
norsjælland til min 1 år gamle Weimeraner !
Jeg ville blive glad hvis der var nogen som kunne anbefale nogen steder.

Tak, Henrik

Fra : Tine Jensen

Dato : 24-06-03 21:41

"Henrik NIelsen" <til_henrik@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> norsjælland til min 1 år gamle Weimeraner !
> Jeg ville blive glad hvis der var nogen som kunne anbefale nogen steder.

Hej Henrik,

Henad sensommer/tidligt efterår starter hold op med jagtrelateret indhold.
Det ene hold, som kun består af hvalpe regner jeg med bliver i nærheden af
Gentofte. Det andet muligvis Gilleleje. Det bliver (indtil videre) kun for
stående hunde. Hvis du er interesseret kan du maile mig privat for
yderligere info.

Mvh. Tine Yding Jensen.