Et sidespor: Her er hjælp til at slippe fo~
Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 24-06-03 17:16

Ja,ja - jeg ved det godt - det er ikke slægtsforskning. Nu modtager jeg
efterhånden 30-40 spammails om dagen.
Derfor har jeg installeret et program, som smider dem direkte i
skraldespanden. Det gode ved programmet er, at det genkender spam, jeg
behøver ikke engang at blokere for afsender - for de der spammere er
dygtigte -
de ændrer hele tiden afsenderadresse

Læs mere på mere om "Spampal på": http://misbamsen.dk/spampal.html

--
Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/

Fra : Bent Fleron

Dato : 25-06-03 09:30

Jeannie Kristensen [4700] wrote:
> Ja,ja - jeg ved det godt - det er ikke slægtsforskning. Nu modtager
> jeg efterhånden 30-40 spammails om dagen.
> Derfor har jeg installeret et program, som smider dem direkte i
> skraldespanden.

Også jeg modtager mellem ca. 35-45 spammails om dagen og i, jeg tror
det var i marts, prøvede jeg forsøgsvis SAproxy men var ikke helt
tilfreds så sidst i april skiftede jeg til Spampal. Den kan jeg
ligeledes anbefale. Der er fortsat nogle enkelte der slipper uden om, så
ud over Spampal har jeg oprettet omkring 27 meddelelsesregler (OE 6,0)
baseret på teksten i spammailen, så nu er det til at overse.

Problemet med sidste tråd var at man blandede virus og spam sammen, så
det var lidt svært at forholde sig til
Spampal er freeware og for mig at se et rigtig godt program.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : Lennart Frederiksen

Dato : 25-06-03 11:06

Hej

Jeg har lige prøvet at installere dette program,
og det virker tilsyneladende efter hensigten,
Opsætningen: der er en udmærket vejledning på
http://www.hasletoppen.dk/vejledning/spampal.htm
så tak til gruppen
Lennart

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 25-06-03 13:16

"Jeannie Kristensen [4700]" <Vaelg.svar@til.afsender> skrev i en meddelelse

> Ja,ja - jeg ved det godt - det er ikke slægtsforskning. Nu modtager jeg
> efterhånden 30-40 spammails om dagen.

OT eller ej,- det virker jo!
Mange tak til Jeannie.

--