OziExplorer og Ruter
Fra : Ole Pagh

Dato : 24-06-03 15:44

Et spørgsmål mest til OziExplorer brugere.

Er der nogen der ved om der findes et 'utility' program til Ozi, således at
man ud fra et logget track kan generere en rute på samme måde som Garmin kan
via den 'TracBack' funktion, der er indbygget i bl.a. GPS128.

Man kan selvfølgelig uploade sit track til GPS'en og så lade den generere en
rute og derefter downloade den til Ozi igen, men det er noget bøvlet når
kommunikationen normalt er sat til NMEA og så skal skiftes til Garmin
protokol og tilbage. Eksisterende track i GPS'en skal slettes først o.s.v.

Jeg spørger her på dansk inden jeg kaster mig ud i Engelske mails til Des
Newman og /eller Yahoo's Ozi mailgruppe.

kryds-postet til dk.teknik.satellit.navigation og dk.fritid.sejlads
(håber det er gjort rigtigt. Har ikke prøvet det før)

Ole Pagh