Håndfrisæt T28s / T68i
Fra : Jan V

Dato : 24-06-03 05:57

Hej NG.
Jeg har i min bil et håndfrisæt til en T28s, som bare virker perfekt. Nu har
jeg anskaffet en T68i. Kan den bruges i samme sæt, hvis jeg skifter
holderen? Umiddelbart ligner stikkene i bunden hinanden.

Mvh.
Jan (4350 Ugerløse)
spamjvinterhoj@tdcadsl.dk
Fjern "spam" ved svar til e-mail.
\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : L@rs K

Dato : 24-06-03 12:31

"Jan V" <jvinterhoj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg anskaffet en T68i. Kan den bruges i samme sæt, hvis jeg skifter
> holderen? Umiddelbart ligner stikkene i bunden hinanden.

Hej Jan,

Du bliver desværre nød til at købe et "Advanced Car Handsfree HCA-20" sæt.
Da "Vehicle Handsfree kit HF 6600", eller hvad det er du har, ikke kan
levere de 3 volt T68i'en skal have.
Til gengæld skulle HCA-20'eren understøtte T28s (jeg har dog ikke prøvet
det).

Jeg tror nu heller ikke dit kabel dur !! ......selv om de ser ens ud.
Så,,,, du skal nok også købe et "System Cable HCC-20" sammen med "Car Holder
HCH-28" !

--
L@rs

Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 24-06-03 12:11

Jeg har et HCA-20, som har været brugt til både en T28 og en T68. Virker
fint til begge, men kabel og holder er forskellige.

Det kommer helt an på boksen - de ligner hinanden, men indmaden er ikke den
samme. Det var engang nogle komplette sæt til T28, som vist nok hed HCA-10.
De duer vist ikke til T68.

Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Fra : JMo.

Dato : 24-06-03 17:07

"Rasmus \(2600\)" <rlv@LAKSdoms.dk> wrote in

> Det kommer helt an på boksen - de ligner hinanden, men indmaden er
> ikke den samme. Det var engang nogle komplette sæt til T28, som vist
> nok hed HCA-10. De duer vist ikke til T68.

Yep, den hed HCA-10. Der var vidst lige i slutningen af 2000 den udgik?

Fra : L@rs K

Dato : 25-06-03 01:45

"JMo." <ns_sf010@mohr.cx> skrev i en meddelelse
> "Rasmus \(2600\)" <rlv@LAKSdoms.dk> wrote in

> Yep, den hed HCA-10. Der var vidst lige i slutningen af 2000 den udgik?

He he
Jeg var vist lidt hurtigt ude dér....
Jeg så nedenstående på eXpansys (http://www.expansys.com), hvor de stadig
sælger sådan en HCA-10 (Ericsson HCA-10 Advanced Car Handsfree).
--klip--
Designed for Ericsson T-28/ T28z/ T28-world/ T39/ T-39 Cellular phone
models.
This unit can also be used with the T68 or T68i with the addition of the
HCC-30 system Cable and the HCH-30 phone holder.
--klip--

Så der er jo en chance for at elektronik boksen kan beholdes,,,,,,, trods
alt
--
L@rs

Fra : JMo.

Dato : 24-06-03 17:04

"L@rs K" <lo1732@Net.DiaLOg.dak> wrote in

> Du bliver desværre nød til at købe et "Advanced Car Handsfree HCA-20"
> sæt. Da "Vehicle Handsfree kit HF 6600", eller hvad det er du har,
> ikke kan levere de 3 volt T68i'en skal have.

Ehm.. HF6600 er altså det gamle kit til 6xx/8xx og A1018...

Fra : L@rs K

Dato : 25-06-03 01:36

> Ehm.. HF6600 er altså det gamle kit til 6xx/8xx og A1018...

Ja......
Der gik jeg lige "Old nordisk" !

Sorry dér

--