ungdoms camping
Fra : Brian L

Dato : 24-06-03 13:10

Er der nogen der kender en campingplads omkring sjælland/fyn der er god for
unge mennesker. Ikke nødvendigvis diskoteker og barer, men bare sådan særlig
velegnet. Måske også med tendens til andre unge besøgende.

/Brian Larsen

Fra : John Smith

Dato : 24-06-03 13:19

Hej
Vi er også et par unge gutter fra "djæveløen" som godt kunne tænke os at
campere lidt. Men vores værste mararidt ville være at havne på en
familiecamping med masser af små børn eller en pensionistcamping. Så jeg
ville da også meget gerne høre om der var nogen som har nogle gode
campingpladser med lidt gang i den for unge mennesker :D

Fra : Bo Larsen

Dato : 25-06-03 07:00

John Smith wrote:
> [...]
> Så jeg ville da også meget gerne høre om der var nogen som har nogle
> gode campingpladser med lidt gang i den for unge mennesker :D

Hvor i DK, påtænker I at campere?
--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
Systemadministrator
Flyvevåbnets Officersskole

Fra : Brian L

Dato : 25-06-03 09:55

Sjælland eller Fyn's området
/BL

Fra : Bo Larsen

Dato : 25-06-03 10:47

Brian L wrote:
> Sjælland eller Fyn's området
> /BL

Okey! Så er jeg nok ikke den rette at spørge!

Fra : ;o\)

Dato : 30-06-03 20:38

Hejsa!!

Jeg synes, at i måske skulle begive jer til det farlige Jylland!! Jeg har
selv været på camping i Blokhus og Løkken og det kan varmt anbefales.
Selvfølgelig er der også "voksne campister" men der er MANGE unge der holder
ferie der! Hygge, diskoteker og strand, hvad mere kan man ønske sig???
Søndervig er også et herligt sted, med byliv både om dagen og i de sene
nattetimer!!

Hilsen Lisbeth

Fra : Søren Uttrup

Dato : 25-06-03 11:20

> [...]
særlig
> velegnet. Måske også med tendens til andre unge besøgende.

Hvad med at få http://www.ungcamping.dk til at lave en oversigt over pladser
der tillader lidt fest i gaden.
Så slipper vi andre "kedelige" også for at ligge ved siden af jer

Fra : Erik Brender

Dato : 25-06-03 18:40

Hej Brian,

for nogle år siden var vi på campingpladsen ved Marielyst strand på Falster.
Her havde man en speciel del af pladsen der var sat af til unge mennesker
der var lidt mere til fest og farver end os 'satte' med mindre børn.

Reglen var, at der måtte være uro lidt længere end på resten af pladsen; men
når klokken faldt i slag så skulle der også være ro på den ungdommelige del
af pladsen, i modsat fald faldt 'fars hammer' hårdt og ubønhørligt. Een
morgen så vi rent faktisk telt, soveposer m.v. liggende uden for pladsen,
smidt ud af den professionelle vagt der var sat til at sikre overholdelse af
reglerne.

www.marielystnycamping.dk

Kontakt dem evt. om det stadig passer, vores ophold var immervæk for ca. 5
år siden.

/erik