Opdater side med PHP??
Fra : Jesper Holm

Dato : 24-06-03 07:40

Hej NG.

Jeg har et spørgsmål, kort og godt:

Findes der en kode i PHP der opdaterer en side i IE (og Netscape
m.v.)?? Den skal være i stil med den META-tag man kan lave i
HTML. Jeg skal nemlig også kunne indstille hvor mange sekunder
der skal gå mellem hver opdatering.

Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe...

Med venlig hilsen
Jesper Holm

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ulrik NIelsen

Dato : 24-06-03 07:54

header('Refresh: 2;URL=http://zz.yy.xx'); skulle gøre det...

--
excuse of the day : HTTPD Error 4004 : very old Intel cpu -
: insufficient processing power
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Jesper Holm

Dato : 24-06-03 08:32