Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Problem med IE efter formatering.
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 23-06-03 23:21

Hej NG.
Jeg har været inde på http://www.elaering.sid.dk/ og taget et par af deres
online kurser, men efter en formatering kan jeg ikke se selve kurserne.
Hvis jeg går ind på http://www.elaering.sid.dk/ og trykker på kurset
Internet Explorer
Microsoft Office XP, går den godt når videre, men så er det også slut. Når
jeg trykker på Første trin med Internet kom der førhen et nyt vindue frem og
kurset begyndte, men nu når den prøvet at åbne det nye vindue blinker det
lige en gang og det lukker igen.
Der står nederst til højre på siden at det kræver Macromedia Flash Player 6,
og den har jeg installeret, jeg har endda prøvet at afinstallere den og
geninstalleret den igen, men det hjalp ikke.

Håber at i kan hjælpe.
Jeg kører med Windows XP Pro Service Pack 1
og Internet Explorer 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633
--
M.V.H. Søren.

www.selkrog.subnet.dk
Blomst:142494246

Fra : Britt Malka

Dato : 24-06-03 21:50

On Tue, 24 Jun 2003 00:21:08 +0200, "Søren ô¿ô" <g15281@FJERN
DETTEhotmail.com> wrote:

>efter en formatering kan jeg ikke se selve kurserne.

Prøv at bruge en anden browser. Jeg har selv flere gange haft
problemer med MSIE - uden at have formateret eller noget. Måske har
jeg installeret et program, den ikke kunne lide? Ved det ikke, men det
eneste, jeg brugte MSIE til, var at gå i internetbanken, og det duede
den pludselig ikke engang til længere.

Hvis hjemmesiden er lavet til MSIE, kan du måske forsøge dig med Avant
Browser. Den er ret smart, kan fx have flere startsider, indbygget
pop-op-stopper, indbygget Google-søgefelt med mere.

Ellers er der verdens hurtigste browser, Opera, der ydermere giver dig
en god sikkerhed imod vira. Desværre er der nogle webmastre, der ikke
overholder W3-orgs retningslinjer, og nogle af disse sider kan ikke
ses med Opera - deriblandt Lån&Spar Banks.

Du kan læse mere om alternative browsere på www.malka.it/tips -> Søg
på "browsere", hvis teksten ikke længere er på forsiden. Titlen er "Er
du får eller ulv".
Britt Malka

Tilmeld dig gratis Tips & Tricks, og vind Stone's SummaSummarum - www.malka.it/tips/tilmeld.html

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 25-06-03 14:31

> [...]
>
> Du kan læse mere om alternative browsere på www.malka.it/tips -> Søg
> på "browsere", hvis teksten ikke længere er på forsiden. Titlen er "Er

Efter et døgns tid uden Internet, vil jeg gerne sige tak for svaret, men det
hjalp ikke.
Jeg har prøvet at installere både Avant og Opera, men de opføre sig på samme
måde.
Andre gode bud?
--
M.V.H. Søren.

www.selkrog.subnet.dk
Blomst:142494246

Fra : Leo E

Dato : 26-06-03 10:26

"Søren ô¿ô" <g15281@FJERN DETTEhotmail.com> wrote in message news:<bd7uep$cvl$1@news.net.uni-c.dk>...
> [...]
> og den har jeg installeret, jeg har endda prøvet at afinstallere den og
> geninstalleret den igen, men det hjalp ikke.
øøh, du har vel ikke en popupblocker til at køre?
Hilsen: Leo

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 26-06-03 10:54

> øøh, du har vel ikke en popupblocker til at køre?
> Hilsen: Leo

Nej det har jeg ikke, og jeg har prøvet at deaktivere min firewall. Det
hjalp heller ikke.
Det skal der til siges, at før formateringen kørte jeg uden SP1, men det
skulle vel ikke have noget at sige, den burde vel også virke med SP1
installeret?

--
M.V.H. Søren.

www.selkrog.subnet.dk