Håndfri sæt i bil
Fra : Kasper Hansen

Dato : 23-06-03 23:14

Jeg har netop købt en ny (Brugt) bil, der er monteret med et håndfri sæt der
passer til bla. Nokia 7110 (det er sådan ét der kører ind over anlægget og
sådan). Sådan et sæt koster jo en formue, og da jeg kort tid inden bilen har
købt en Nokia 6610, står jeg i lidt af et dilemma. Er det muligt, kun at
skifte holderen i bilen, og derved spare hele installationen af et nyt sæt.
Eller skal jeg til at købe en ny telefon igen, der passer til håndfri
sættet. Har tænkt lidt på en 6310i...
Men jeg ville jo helst at jeg kunne beholde min 6610 og installationen i
bilen, og stadig kunne bruge det sammen.

Håber i kan hjælpe,

Kasper Hansen

Fra : Peter

Dato : 26-06-03 07:54

Hej Kasper.

Du er desværre nødsaget til at skifte det hele, på nær microfon og antenne,
som du med stor sansynlighed vil kunne bruge igen, afhængig af
kvalitet/tilstand.

Peter