Carpark North - Eminem
Fra : Kenneth Felber

Dato : 22-06-03 18:22

Hejsa,

Jeg hørte på kløften festibvalen Carpark North til en vildt fed koncert
hvor de spillede deres egen version af eminems Loose yourself, Jeg vil
lige høre om der er nogen der også har hørt den og om man måske kunne
downloade den et sted fra!?

Kenny

Fra : Andrew

Dato : 22-06-03 19:59

> [...]
> hvor de spillede deres egen version af eminems Loose yourself, Jeg vil
> lige høre om der er nogen der også har hørt den og om man måske kunne

Den spillede de også til deres koncert på Train i Århus - det var KANON fedt
!!!

Om man kan downloade den aner jeg intet om; tror ikke de har indspillet
den...

Mvh Anders

Fra : Kenneth Felber

Dato : 22-06-03 21:50

Andrew wrote:

> [...]
> !!!
>
> Om man kan downloade den aner jeg intet om; tror ikke de har indspillet

øvøv, den var eller super fed ! Ligefør de burde udgive den

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 23-06-03 00:10

> [...]
> hvor de spillede deres egen version af eminems Loose yourself, Jeg vil
> lige høre om der er nogen der også har hørt den og om man måske kunne

Jeg har også hørt dem spille denbåde på train, og til spot09 festivalen. Så
mon ikke den er fast med i setlisten?

Så hvis du kan finde et bootleg fra 2003 er den sikkert med derpå.

/Morten

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 23-06-03 07:21

Kenneth Felber wrote:
> [...]
> yourself, Jeg vil lige høre om der er nogen der også har hørt den og
> om man måske kunne downloade den et sted fra!?

Hey, den spillede de også her i Køge..
De sagde her at de ingen planer har om at udgive den overhovede..
Meeeen mon ikke man kunne finde en bootleg et sted.?
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.