Festival i Vildsund
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-03 21:54

Hwaaaa.... hvor mange skal til den store dansktop-festivitas i Vildsund
tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30.

Op at høre "Kandis", "Kim og Halløj" og "Kirsten og Søren"

Fedt program i år. Det skal nok give genlyd på begge sider af Vildsundbroen,
i Thy og på Mors-siden.

Hilsen Åge

Fra : Esben og Susanne

Dato : 21-06-03 21:57

> Hwaaaa.... hvor mange skal til den store dansktop-festivitas i Vildsund
> tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30.
>
> Op at høre "Kandis", "Kim og Halløj" og "Kirsten og Søren"

Jeg må desværre ikke tage afsted for min mor - ellers kan du tro jeg
skulle derop og trykke den af.

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-06-03 22:01

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
>
> Op at høre "Kandis", "Kim og Halløj" og "Kirsten og Søren"
>
> Fedt program i år. Det skal nok give genlyd på begge sider af Vildsundbroen,

Jeg kan desværre ikke komme, jeg skal veksle alle mine penge til 25-ører
som jeg så skal hælde i en kloak.

/David

Fra : Samson

Dato : 21-06-03 22:19

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in

> Jeg kan desværre ikke komme, jeg skal veksle alle mine penge til
> 25-ører som jeg så skal hælde i en kloak.

Med andre ord: du skal til Roskilde Festival.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-03 22:47

Samson <@> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ef4cbc1$0$24677$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Med andre ord: du skal til Roskilde Festival.
______

Det skal han nok.

Men jeg får i hvert fald ikke tid. Jeg har fornuftigere ting at tage mig til
at end at tage til Roskilde Larmetival.
Jeg regner med at få travlt med at tælle luftpartikler eller så`n noget, så
jeg kan heller ikke komme.

Hilsen Åge

Fra : Samson

Dato : 21-06-03 22:53

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in

> [...]
>
> Men jeg får i hvert fald ikke tid. Jeg har fornuftigere ting at tage
> mig til at end at tage til Roskilde Larmetival.

Ja, hvem har ikke det.

> Jeg regner med at få travlt med at tælle luftpartikler eller så`n
> noget, så jeg kan heller ikke komme.

Du går heller ikke glip af noget.

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-06-03 09:32

Samson wrote:

> Med andre ord: du skal til Roskilde Festival.

Nej, aldrig mere. Efter at have været der i 7 år, og sidste gang have
oplevet at en kasse øl som jeg havde slæbt "hjem" til teltet fra
Roskilde, blev stjålet af en flok teenagere mens jeg lå i et andet telt
(nåede lige at høre dem, kom ud af det andet telt og væk var de), har
jeg besluttet at det gider jeg sgu ikke mere. Måske en af de andre
festivaller hvor der ikke kun kommer dumme teenagere.

/David

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-03 10:11

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bd3ph8$52c$1@news.net.uni-c.dk...

Måske en af de andre > festivaller hvor der ikke kun kommer dumme teenagere.

> /David
_______________

Prøv f.eks. dansktop-halløjet i Vildsund, som hvert år får byen til at stå
på den anden ende med kive-musik med "Kandis" og "Kim Og Halløjsada", begge
grupper hver dag i 3 dage i uge 30

http://www.vilsund.dk/Marked.asp?Lan=DK

Her kommer meget få af den type personer som du omtaler og du skal du lede
længe efter en næsering og så`n noget. Det er musik for den almindelige
dansker. Prøv det - prøv det!

Hilsen Åge

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-06-03 10:41

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> længe efter en næsering og så`n noget. Det er musik for den almindelige

Nu bryder jeg mig ikke så meget om dansktopmusik. Og ligesom jeg ikke
gider at tage på festivaller fyldt med dumme teenagere, så gider jeg
heller ikke tage på festivaller fyldt med dumme bønder der stemmer på
Dansk Folkeparti.

Mesteren:

Der er næppe noget der swinger
som Bjerringbro by night
hele hovedgaden emmer
af landmænd fit for fight

Det si'r sig selv
det si'r sig selv
well well well well
det si'r sig selv

Gud skal vide at jeg hader
at se dig holdt for nar
af hjernedøde bønder
på pedalsteel & dobroguitar

Der er ingenting der maner
som en Gjellerup plan
& en rejselysten fråde
på hævntogt fra Gedser til Skagen

Det er sent & det er vinter
solen går til psykolog
& månen fulder rundt
blandt troløshed & status quo

/David

Fra : Troels

Dato : 22-06-03 12:25

> [...]
> gider at tage på festivaller fyldt med dumme teenagere, så gider jeg
> heller ikke tage på festivaller fyldt med dumme bønder der stemmer på

Jeg synes sgu ellers der plejer at være mange fulde (pre-)teenagere til den
slags byfester...

/Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-03 19:06

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bd43m9$9ua$1@sunsite.dk...

> Jeg synes sgu ellers der plejer at være mange fulde (pre-)teenagere til
den
> slags byfester...
________________

Nu er der vist ikke andre byfester end Vildsund som har et så effektivt
indbygget næseringsholdningsafvisende filter, via deres sande eldorado af
dansktopkoncerter i 3 dage.

Det er ikke ligefrem noget som tiltrækker den type folk som du omtaler.

Men der er sgu godt nok liv og glade dage på Danmarks 3. største folkefest.
Kun Hjallerup og Vorbasse er større.

Hilsen Åge

Fra : Troels

Dato : 22-06-03 19:32

> [...]
>
> Nu er der vist ikke andre byfester end Vildsund som har et så effektivt
> indbygget næseringsholdningsafvisende filter, via deres sande eldorado af

Du plejer da ellers at sige at der bliver flere og flere teenagere der hører
dansktop?

/Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-06-03 06:03

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bd4sn4$hps$1@sunsite.dk...

> Du plejer da ellers at sige at der bliver flere og flere teenagere der
hører
> dansktop?
>
> /Troels
_________

Jo jo, men det er dem uden næsering og partisan-tørklæde.

Hilsen Åge

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-06-03 22:17

Åge Halldorsson (halldorsson@post.tele.dk) skrev følgende:
> [...]
>
> Op at høre "Kandis", "Kim og Halløj" og "Kirsten og Søren"
>
> Fedt program i år. Det skal nok give genlyd på begge sider af

Ja, jeg har sat mig for at sortere sokker de dage, så jeg må desværre
også skuffe. ;)

God tur!

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 21-06-03 23:02

Åge Halldorsson wrote:
> Hwaaaa.... hvor mange skal til den store dansktop-festivitas i
> Vildsund tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30.

Jeg skal gøre rent..

> Op at høre "Kandis", "Kim og Halløj" og "Kirsten og Søren"

Hvem..??

> Fedt program i år. Det skal nok give genlyd på begge sider af
> Vildsundbroen, i Thy og på Mors-siden.

Hva.? Hvem.?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Q

Dato : 21-06-03 23:55

> Hwaaaa.... hvor mange skal til den store dansktop-festivitas i Vildsund
> tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30.

Hmmmm... Jeg har desværre travlt med at.... ja... jeg kommer ihvertfald ikke

/p

Fra : Andrew

Dato : 21-06-03 23:57

> [...]
>
> Op at høre "Kandis", "Kim og Halløj" og "Kirsten og Søren"
>
> Fedt program i år. Det skal nok give genlyd på begge sider af

Hej Åge

Må desværre skuffe dig, ville gerne have mødt dig over en kold bajer og
Kandis i baggrunden, men lige på det givne tidspunkt står det således til at
jeg har sat mig for at hoppe på kængurustylte til Thisted - men god
festivitas og hils Pis og Lir...eller Lis og Per eller hvad de hedder fra
mig!

Mvh Anders