Dead Or Alive er tilbage
Fra : Per Moreau

Dato : 21-06-03 12:23

Uha, jeg så lige på VH1 at Dead Or Alive er tilbage med en 2003 version
af deres gamle hit You Spin Me Around (like a record).
Han ser godt nok uhyggelig ud den gamle forsanger Pete Burns.
Jeg troede først han havde fået en kønsskifte operation til kvinde, men
det er kun hovedet der er converteret til kvinde, han har bla fået sprøjtet
silicone ind i læberne så hans ansigt ligner de falske ansigter at de
shemale porno stjerner render rundt med. Fra halsen og ned er han stadig en
mand.
Så foretrækker jeg nu at smide min gamle Youthquake LP på og huske dem
hvordan de var i 80´erne.
Prøv at se de seneste billeder af ham på bla
http://deadoralive.net/index.html
Ja "kvinden" på billederne i deres galleri er ham.

Mvh
Per M.

Fra : Jacob E

Dato : 21-06-03 16:08

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote in message
> Uha, jeg så lige på VH1 at Dead Or Alive er tilbage med en 2003 version
> af deres gamle hit You Spin Me Around (like a record).

Hold da kæft... jeg troede de var borte for længst. Og Pete Burns, han er sq
lige en tand eller to for meget nu! Men de lavede fandme mange fede
HI-NRG hits. Hvordan lyder det nye egentlig?

Mvh Jacob E.

Fra : Per Moreau

Dato : 22-06-03 11:30

"Jacob E" <not@real-mail.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
> lige en tand eller to for meget nu! Men de lavede fandme mange fede
> HI-NRG hits. Hvordan lyder det nye egentlig?

Den 2003 version af You Spin Me Arround lød meget trance agtig, altså OK.
Den ligger henne i stil som Minogue/New Order - Just Cant Get Blue Monday
Out Of My Head (som du sikkert husker).
Men hvordan at deres andre nummer lydder tør jeg ikke udtale mig om, da jeg
kun har hørt det nummer at VH1 spillede.

Mvh
Per M.

Fra : Søren Rohde

Dato : 22-06-03 10:03

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Uha, jeg så lige på VH1 at Dead Or Alive er tilbage med en 2003 version
> af deres gamle hit You Spin Me Around (like a record).

Er det ikke den der er et mix med Dannii Minogue?? Der er da lavet noget
bastardpop af de to numre.

Og ja DOA lavede noget ret hårdt pumpet musik i firserne. Youthquake og Mad,
Bad and Dangerous to Know holder også idag. Fandt et DMC remix med dem - det
holder hele vejen. Selv folk der ikke kendte dem i firserne vil elske det -
prøv at søge på "You Spin Me Around 2001 DMC". Det bliver ikke slettet fra
mine favoritter på computeren.

Der laves i det hele taget en masse rigtig fede mix af firsernumre. Og de er
svære at finde uden at foretage sig noget ulovligt... F.eks. Yazoo mix af
Todd Terry eller Club 69.

Og Flirts som de fleste havde glemt.... De bliver brugt i Silverscreen med
Fleix Da Housecat. Ret sjovt egentlig.

Nå det var et par off-topics.

Mvh. Søren