Hvad hedder bandet ?
Fra : Helga

Dato : 20-06-03 14:19

Hejsa.

Jeg har flere gange hørt en sang i radioen, som jeg forgæves har
forsøgt at finde bandets navn på. Jeg har pløjet nettet igennem uden
held.
Jeg TROR nok at sangens navn er "Save me" - det er et rocket nummer,
hvor en pige synger, og selve bandet synger med af og til. Tror pigen
er "gæstesanger".
Jeg mener at have set nummeret på MTV en enkelt gang, hvor hun går
rundt ude på gesimserne på en bygning...

Er der nogen der kan hjælpe med den korrekte titel og bandets navn ?

mvh
Helga

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 20-06-03 14:28

heldigehelga@hotmail.com (Helga) skrev:

> [...]
> rundt ude på gesimserne på en bygning...
>
> Er der nogen der kan hjælpe med den korrekte titel og bandets navn ?

Det kunne lyde som Evanescence og nummeret du omtaler kunne være Bring
me to life.

http://www.evanescence.com

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Dag Stinus

Dato : 20-06-03 20:08

Morten Bjergstrøm og Helga skrev:

> Det kunne lyde som Evanescence og nummeret du omtaler kunne være Bring
> me to life.

Lyder som "Bring me to Life" med Evanescence feat. Paul McCoy of 12 Stones.
Nummeret findes på Daredevil: The Album ("soundtrack" til filmen).
http://www6.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=4454. Faktisk et godt
album til en god film.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 21-06-03 09:12

"Dag Stinus" <dag@REMOVEstinus.dk> skrev:

> Lyder som "Bring me to Life" med Evanescence feat. Paul McCoy of
> 12 Stones.

Jep

> Nummeret findes på Daredevil: The Album ("soundtrack"
> til filmen).
> http://www6.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=4454.
> Faktisk et godt album til en god film.

Eller hele Evanescences album, der faktisk er ret fedt:
http://www3.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=5128

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Lin

Dato : 20-06-03 23:20

Sangerinden Amy Lee er i høj grad en fast del af Evanescence
http://www.evanescence.com/

-Linda