[RF]: Så er spilleplanen klar
Fra : -V-

Dato : 20-06-03 13:46

http://www.universitetsradioen.dk/roskilde/bands/

Er der nogen er vil mødes og se Hawksley Workman?

Peter G.?

Jacob Skaaning?

-V-

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 20-06-03 15:35

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.universitetsradioen.dk/roskilde/bands/
>
> Er der nogen er vil mødes og se Hawksley Workman?

Min spilleplan er her
http://makeashorterlink.com/?D2F123FF4

men hvis Lise W. slutter tidligt så er jeg klar på Hawksley Workman...

---Jacob---

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-06-03 17:10

Jacob Ulrich wrote:
> [...]
>

> Min spilleplan er her
> http://makeashorterlink.com/?D2F123FF4
>
> men hvis Lise W. slutter tidligt så er jeg klar på Hawksley Workman...

DON'T MISS HAWKSLEY!
Jeg er der, helt oppe foran.

Jeg går iøvrigt nok glip af Kashmir (overleveligt), Beth Gibbons
(pisse-ærgeligt) og Los Lobos (fuckpisosseirøvensskidehamrendelorteFUCK!)...
da jeg skal arbejde (rundt omkring på festivalpladsen, godtnok) :)
Og Massive Attack og Bonnie Prince Billy samtidigt går mig ret meget på...
men jeg vælger nok BPB. Tror jeg.
De ukendte navne venter jeg nok lidt med at bestemme mig om, men Gogol
Bordello trækker godtnok...

--
Jacob

If you go parachuting, and your parachute doesn't open, and you friends
are all watching you fall, I think a funny gag would be to pretend you
were swimming.

Fra : -V-

Dato : 20-06-03 22:29

Jacob Skaaning wrote:
> [...]
> (fuckpisosseirøvensskidehamrendelorteFUCK!)... da jeg skal arbejde
> (rundt omkring på festivalpladsen, godtnok) :)

Hvad laver du?

Jeg skal arbejde på klatrevægshelvedet, kom forbi og hils på.

-V-

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 22-06-03 12:54

-V- wrote:

> Hvad laver du?

Jeg skal samle flasker for Folkekirkens Nødhjælp, det er primært inden selve
festivalen starter, så det er helt ok ellers :)

> Jeg skal arbejde på klatrevægshelvedet, kom forbi og hils på.

Helt sikkert!

--
Jacob

It's true that every time you hear a bell, an angel gets its wings. But
what they don't tell you is that every time you hear a mouse trap snap,
and Angel gets set on fire.

Fra : Peter G

Dato : 21-06-03 13:42

Jacob Skaaning skrev:

> DON'T MISS HAWKSLEY!

Enig. Han er ikke en koncert, han er en oplevelse.

> Jeg er der, helt oppe foran.

Med store dådyrøjne og tårer i øjenkrogen? ;)

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 22-06-03 12:54

Peter G wrote:

> Enig. Han er ikke en koncert, han er en oplevelse.

> Med store dådyrøjne og tårer i øjenkrogen? ;)

Nej, kyskhedsbælte og blomster i håret ;)

Fra : Peter G

Dato : 20-06-03 18:32

-V- skrev:

> http://www.universitetsradioen.dk/roskilde/bands/

(Møg. Salif Kaita spiller også. Så går jeg også glip af ham :-/).

> Er der nogen er vil mødes og se Hawksley Workman?

Fik du ikke min mail?

> Peter G.?

Jeg ville meget gerne, men jeg skal desværre ikke til Roskilde i år.

Kan I more jer. Gør nu ikke noget jeg ikke ville gøre.