At last.....
Fra : Martin Ploug

Dato : 19-06-03 21:56

Hej NG

Var her nogen der så den dokumentar
om kvinders sexliv ?
Det skal ikke handle om sex her, men
i dokumentaren blev der spillet et nummer,
som er også er brugt i en reklame.

Det er en kvinde der synger, og hun synger noget
med "At last.......my love has come around"
- et meget stille og flot (gammelt) nummer.

De kunne godt lyde som noget Billie Hollyday.
Hvem synger nummeret.

På forhånd tak.

Hilsen Martin

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 19-06-03 22:00

On Thu, 19 Jun 2003 22:55:30 +0200, "Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk>
wrote:

>Hej NG
>
>Var her nogen der så den dokumentar
>om kvinders sexliv ?
Næ, jeg så Brasilien - Cameroon.

>Det skal ikke handle om sex her, men
Damn.......................

<................>

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Lars Rindsig

Dato : 19-06-03 22:02

Martin Ploug wrote:

> Var her nogen der så den dokumentar
> om kvinders sexliv ?

Mja, jeg så det med et halvt øje hos en ven.

> De kunne godt lyde som noget Billie Hollyday.
> Hvem synger nummeret.

Jeg fulgte som sagt ikek rigitgt med, men jeg er ret sikker på, at det
var Bessie Smith.

Lars

Fra : Troels

Dato : 19-06-03 23:35

> kvinders sexliv

Ha! Oxymoron!

/Troels

Fra : Lars Ehlers

Dato : 20-06-03 00:21

<mploug@mail.tele.dk> wrote:

>Det er en kvinde der synger, og hun synger noget
>med "At last.......my love has come around"
>- et meget stille og flot (gammelt) nummer.
>
>De kunne godt lyde som noget Billie Hollyday.
>Hvem synger nummeret.

Dejlig sang. Det er Etta James, der synger.

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://ehlers.us/mustang

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 20-06-03 00:32

Lars Ehlers <NOSPAMehlers@hotmail.com> wrote:

> Dejlig sang. Det er Etta James, der synger.

Allmusic.com siger 312 forskellige indspilninger af jazzstandarden "At
last"
så der er mange valgmuligheder

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS80306191927&sql=H77496

Første gang indspillet af Glenn Miller i 38

/ Flying hotdogs

Fra : Lars Ehlers

Dato : 20-06-03 00:54

On Fri, 20 Jun 2003 01:31:46 +0200, "Flying Hotdogs"
<info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> wrote:

> [...]
>
>http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS80306191927&sql=H77496
>
>Første gang indspillet af Glenn Miller i 38

Ja, den er indspillet i mange udgaver. Da jeg ikke så den udsendelse i
fjernsynet (kan af gode grunde ikke lade sig gøre), så måtte jeg gætte
ud fra beskrivelsen. Jeg lagde specielt mærke til "Billie Holliday
agtig" samt "gammelt nummer". Udgaven med Etta James er tilfældigvis
et af min kones yndlingsnumre, så jeg har hørt den udgave rigtigt
mange gange

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://ehlers.us/mustang

Fra : Lars Ehlers

Dato : 20-06-03 00:58

On Thu, 19 Jun 2003 16:54:19 -0700, Lars Ehlers
> [...]
>agtig" samt "gammelt nummer". Udgaven med Etta James er tilfældigvis
>et af min kones yndlingsnumre, så jeg har hørt den udgave rigtigt

Etta James har også indspillet Billie Holiday sange.... Men prøv at
lytte til den udgave af "At Last" som findes her:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000005KQE/qid=1056066662/sr=1-3/ref=sr_1_3/002-1546955-4298400?v=glance&s=music

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://ehlers.us/mustang