Blur koncert i DK 12. oktober
Fra : Peter Jensen

Dato : 19-06-03 19:16

jfr. denne link http://www.caramel.org.uk/tour.htm kommer Blur til DK den
12. oktober. Det kan iøvrigt bekræftes på andre link. Men de skal spille i
TBC !! Hvor der TBC ? Hvad står det for ? Nogle bud ?

Fra : Jakob Fromm Pedersen

Dato : 19-06-03 19:52

> 12. oktober. Det kan iøvrigt bekræftes på andre link. Men de skal spille i
> TBC !! Hvor der TBC ? Hvad står det for ? Nogle bud ?

To Be Confirmed ????

/Fromm

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 19-06-03 19:58

On Thu, 19 Jun 2003 20:15:56 +0200, "Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk>
wrote:

>jfr. denne link http://www.caramel.org.uk/tour.htm kommer Blur til DK den
>12. oktober. Det kan iøvrigt bekræftes på andre link. Men de skal spille i
>TBC !! Hvor der TBC ? Hvad står det for ? Nogle bud ?

Et kvalificeret bud på betydningen af TBC er "to be confirmed", hvilket
betyder at koncerten endnu ikke ligger fast - derfor er der også tvivl om
spillestedet, men det har vel heller ikke den store betydning for et land af
vores størrelse om det er her eller der. Man kan jo snart komme rundt - også
selvom man ikke selv kører.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-06-03 20:14

TAK til jer begge. "to be confirmed" er nok ikke noget dårligt bud.

Venter i spændning. Sidder p.t. og hører en Blur koncert fra Paris 2003.
Efter Think Tank cd'en, må det blive en stor koncert, for cd'en er stor, og
har høstet meget velforjent ros.

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 19-06-03 20:45

On Thu, 19 Jun 2003 21:14:06 +0200, "Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk>
wrote:

>TAK til jer begge. "to be confirmed" er nok ikke noget dårligt bud.
En anden en du sikkert også vil støde på når du læser koncertlister er TBA "
to be announced" - meningen er den samme.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 19-06-03 22:03

Hej Peter

Peter Jensen wrote:
> jfr. denne link http://www.caramel.org.uk/tour.htm kommer Blur til DK den
> 12. oktober. Det kan iøvrigt bekræftes på andre link. Men de skal spille i
> TBC !! Hvor der TBC ? Hvad står det for ? Nogle bud ?

Tja, men du kan også høre dem allerede på årets Roskilde Festival - Hvis
du har sikret dig en billet altså.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-06-03 10:35

Det gad jeg godt, men vil ikke betale for alle dage. Surt at man ikke kan
købe endags billetter