netexpress 256 hastighed???
Fra : Spunk99

Dato : 30-03-01 22:55

ved du om det normalt at den under "Tilsluttet til Netexpress Log on"
(der hvor man kan se hvor længe man har været på og hvor meget man har
lavet) om den kun skal skirve 127000 når man har 256kb ?

Fra : Morten Kallesøe

Dato : 31-03-01 00:57

> ved du om det normalt at den under "Tilsluttet til Netexpress Log on"
> (der hvor man kan se hvor længe man har været på og hvor meget man har
> lavet) om den kun skal skirve 127000 når man har 256kb ?

hvad kan du hente med ?
windows lukker så meget lort ud.. det kan være det samme

Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-03-01 08:38

On Fri, 30 Mar 2001 23:54:49 +0200, Spunk99 <spunk99@bigfoot.com>
wrote: in <mgDFOkpgI07MbWpdsdixU5m+tUzC@4ax.com>

>ved du om det normalt at den under "Tilsluttet til Netexpress Log on"
>(der hvor man kan se hvor længe man har været på og hvor meget man har
>lavet) om den kun skal skirve 127000 når man har 256kb ?

Det er din upload hastighed der win skriver. Min siger 128.472,
hvorfor det er sådan et mærkværligt tal, det må du ikke spørge mig om,
men hvis der er en der kan svare, ville det ikke være af vejen.
Jeg prøver lige at logge af, og på igen, for at se om jeg får det
samme,,, JEPS samme uploadhastighed.

--

Med de venligeste hilsner
Ivar Madsen

Fra : Spunk99

Dato : 31-03-01 15:14

wrote:

>ved du om det normalt at den under "Tilsluttet til Netexpress Log on"
>(der hvor man kan se hvor længe man har været på og hvor meget man har
>lavet) om den kun skal skirve 127000 når man har 256kb ?

ok, tak for hjælpen. jeg havde faktisk troet jeg havde 256 begge veje
--

http://spunk99.myecom.net

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-03-01 16:26

"Spunk99" <spunk99@bigfoot.com> wrote in message

>256 begge veje

Nej da,, det er kun med Teledanmark´s Proaccess eller Wordonline´s 256/256