MS Windows
briani 27239
Windows XP PRO
Fra : Jan Larsen

Dato : 22-06-03 20:39

Hej ng

Når jeg starter min pc'er op skriver den : VIRTUAL SCSI DRIVER NOT FOUND

Hvad kan jeg gøre ved det.

Håber i kan hjælpe

/Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-06-03 21:10

"Jan Larsen" <jan@bringoe.dk> skrev :

>Når jeg starter min pc'er op skriver den : VIRTUAL SCSI DRIVER NOT FOUND

Har du installeret eller haft installeret f.eks. Daemon Tools
eller Nero ImageDrive, som er virtuelle cd-drev?
--
Knud

Fra : Jan Larsen

Dato : 23-06-03 16:19

> Har du installeret eller haft installeret f.eks. Daemon Tools
> eller Nero ImageDrive, som er virtuelle cd-drev?
> --
> Knud

Ja jeg har haft installeret Daemon Tools. Prøver lige at geninstallere
den.....

/jan