MS Windows
briani 27239
Kodex til mpeg
Fra : Ukendt

Dato : 22-06-03 20:17

Hello.

Jeg har fået et stykke MPG film stump, men kan ikke afspille den.
Jeg har Mediaplayer 9, WinXP pro, alt opdateret.
DivX 5, Xvid, er der flere MPG kodex man kan instalerer??

Fra : Fynbo

Dato : 22-06-03 22:13

Mpeg2 eller PowerDVD.

Fynbo

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-03 22:46

>Mpeg2 eller PowerDVD.
Hej.

Jeg har IntervideoDVD software, men den kan ikke læse formatet, og
det kan media player heller ikke, så det er kodex jeg mangler tror jeg.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 22-06-03 22:55

<ftp://ftp.vein.hu/pub/windows/utils/media/codecs/ACEMCP591PRO.EXE> (46 mb)

Den kan vist det hele, jeg har ikke mødt en fil (film) den ikke kunne
afspille.

hele indlæget kan ses her:

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 23-06-03 00:55

> [...]
> Jeg har Mediaplayer 9, WinXP pro, alt opdateret.
> DivX 5, Xvid, er der flere MPG kodex man kan instalerer??

Programmet "GSpot" kan fortælle hvilket codec du skal bruge til at afspille
filmen.
Se mere her: http://www.headbands.com/gspot/

Jakob

Fra : Qrt Winding

Dato : 23-06-03 12:46

"Jakob Baunsgaard" <jakob.b@Xmail.dk> skrev i en meddelelse

> Programmet "GSpot" kan fortælle hvilket codec du skal bruge til at
afspille
> filmen.
> Se mere her: http://www.headbands.com/gspot/

Eller programmet AVIcodec
Hentes her: http://avicodec.duby.info/

MVH
Qrt

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-03 18:14

>Programmet "GSpot" kan fortælle hvilket codec du skal bruge til at afspille
>filmen.
>Se mere her: http://www.headbands.com/gspot/
Thx, er afprøvet men den kan ikke genkende formatet.
Det er en SVCD MPG men tror jeg bliver genkendt som en avi fil.