MS Windows
briani 27239
Musemarkør forsvinder?
Fra : Thomas Hansen

Dato : 22-06-03 15:12

Hej NG...

Jeg har en bærbar Dell computer af ældre dato (P100), som jeg fik
forærende...

Jeg har nu installeret Win95 og O2k på den, hvilket også virker fint nok...

Men det irreterer mig lidt at musmarkøren forsvinder, når man f.eks. peger
på et hyperlink i IE5, hvor der egentlig burde være en hånd i stedet for
pilen, eller når man holder musen hen over et indsat billede i PowerPoint og
musmarkøren ligeledes forsvinder, hvor der egentlig burde være den der
"flyt"-markør....

Nogen, der har nogen ideer om hvad der kan være galt?? Det er som om, der
mangler nogle markører på systemet.

På forhånd tak
Thomas Hansen

Fra : Søren L. Petersen

Dato : 22-06-03 19:49

Prøv at skifte til en anden markør, måske er den fil der bruges beskadiget!
Severino