MS Windows
briani 27239
Licens styring i Media Player - hack søges
Fra : Peter Jensen

Dato : 21-06-03 10:01

Jeg har nogle musik filer i wma format. Når jeg forsøger at afspille dem får
jeg følgende:
Velkommen til Windows Media-tjenesten Overflytning af personlige licenser
Du er kommet til denne side, fordi du forsøger at gøre et af følgende med
indhold, der er kopieret fra cd'er:

a.. Gendanne indholdet efter opgradering af en computer eller et
operativsystem eller
b.. Bruge eksisterende indhold på en anden computer.

BEMÆRK:
Hvis du geninstallerer et operativsystem eller installerer et helt nyt
operativsystem på en computer, hvor du tidligere har haft licenser, opfatter
tjenesten denne computer som en anden, ny computer, når du overflytter
licenser. Hvis du opgraderer operativsystemet, ændres computerens identitet
dog ikke i forbindelse med denne proces.

Enhver uautoriseret brug af indholdet kan være en overtrædelse af
lovgivningen, herunder amerikanske og internationale ophavsretlige love, og
kan medføre civile og strafferetlige søgsmål.

Hvis du vil se siden med vores politik, skal du klikke på ovenstående
hyperlink. Hvis du vil overflytte dine licenser nu, skal du klikke på
knappen Overflyt licens. Ellers skal du klikke på Annuller.

-

Vælger jeg "Overflyt licens" får jeg følgende meddelelse " Indholdet har
været delt mellem flere brugere på flere computere og kan ikke overflyttes
igen."

Hvem kan fortælle mig hvordan jeg kan afspille disse wma filer ? Der er
sikkert et hack/crack !!!