MS Windows
briani 27239
Brevpapir
Fra : BorreBoy

Dato : 20-06-03 17:34

Hejsa.

Jeg har hentet lidt forskelligt brevpapir; men har et problem med dem:

Lige meget hvad jeg gør, kan jeg ikke ændre standard skrifttypen på dem.
Jeg har bl.a. prøvet at redigere htm'erne i Frontpage, hvor jeg vælger en
skrifttype, og så gemmer igen; men hver gang jeg opretter en ny mail, er det
ikke min skrifttype...

Hvad "mange bandeord" gør jeg forkert?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Calle.

Dato : 20-06-03 17:50

BorreBoy wrote:
> [...]
> vælger en skrifttype, og så gemmer igen; men hver gang jeg opretter
> en ny mail, er det ikke min skrifttype...

Din skriftype bestemmes her:
Funktioner > Indstillinger > Fanen "meddellelser"

--
Calle

Fra : BorreBoy

Dato : 20-06-03 18:08

"Calle." <Calle@fjernjyde.dk> skrev i en meddelelse

> Din skriftype bestemmes her:
> Funktioner > Indstillinger > Fanen "meddellelser"

Det var nok det første sted jeg forsøgte!

Fra : Fynbo

Dato : 20-06-03 20:28

Den eneste måde at gøre det på er at oprette et nyt brevpapir i OE og
indsætte det baggrundsbillede du vil have og under guiden får du mulighed
for at vælge skrifttype..
Roede med det igår aftes og det virker her nu.

Fynbo

Fra : BorreBoy

Dato : 20-06-03 22:00

"Fynbo" <clausa@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at vælge skrifttype..
> Roede med det igår aftes og det virker her nu.

Takker. Det hjalp.