MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Corrupt cabinet
Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-06-03 14:08

Ved installation at et program for jeg denne meddelelse: Ensure the volume
containing your temporary directory has sufficient free space (approx.
240MB)....
Hvad er det og hvordan kommer jeg videre da installationen går i stå efter
dette..
På forhånd tak

Michael

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 20-06-03 14:17

Michael Nielsen wrote:
> [...]
> (approx. 240MB)....
> Hvad er det og hvordan kommer jeg videre da installationen går i stå

Der er en mappe i windows som bliver brugt til midlertidige filer. Under
installationen bliver der lagt filer med en samlet størrelse på 240MB i
denne mappe, og det lader ikke til du har nok fri plads.

Prøv at tømme din "skraldespand" slette midlertidige internetfiler og evt
mindske din swap-fil.

Hvor stor er dit C-drev?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-06-03 14:53

Mit C. drev er 28GB og der er 4,5GB ledigt så det er vel stort nok...elller
hvad

Michael

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 20-06-03 15:24

Michael Nielsen wrote:
> Mit C. drev er 28GB og der er 4,5GB ledigt så det er vel stort
> nok...elller hvad

Måske...
Har lige oplevet at windows mente jeg havde en tom partition, men jeg kunne
ikke kopiere filer over på drevet, der var 20GB i skraldespanden,
partitionen var 20GB.

Mener IE reservere plads til temp internetfiler, dette kan indstilles i IE,
vil mene 10-30Mb er nok,
mener IE vælger et "antal%" af partitionen.(kan du høre jeg ikke bruger IE?
)

Hvordan med din swap-fil, placering og størrelse?

har du slette alt i temp-mappen?

evt prøv lave en defragmentering.

hvilket program og hvilken windows?

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-06-03 14:14

"Michael Nielsen" <**michael@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 240MB)....
> Hvad er det og hvordan kommer jeg videre da installationen går i stå efter

Det den brokker sig over er at der ikke er plads nok i
det midlertidige directory den pakker filerne ud i inden
den starter installationen.
Det vil typisk ske på det drev du har Windows
installeret på. Hvis der IKKE er de 240MB
ledig som programmet nævner, ja så er det
der problemet ligger.
--
Peter J