MS Windows
briani 27239
Hvordan forhindres lagring af besøgte webs~
Fra : LA2

Dato : 18-06-03 19:21

Hej
Jeg kører med WinXp pro sp1 og IE 6 sp1.
Hvordan er det man forhindrer at tidligere besøgte websteder lagres i
browserens søgelinie?

På forhånd tak for hjælpen

LA2

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 18-06-03 21:18

LA2 wrote:
> Hej
> Jeg kører med WinXp pro sp1 og IE 6 sp1.
> Hvordan er det man forhindrer at tidligere besøgte websteder lagres i
> browserens søgelinie?

de kan slettes i:
c:\ documents and ...\bruger\lokale indstillinger\oversigt
set i win2000 IE6.0

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : LA2

Dato : 19-06-03 06:06

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> de kan slettes i:
> c:\ documents and ...\bruger\lokale indstillinger\oversigt
> [...]

Tak for svaret, men jeg er mere interesseret i at forhindre at i gemmes i
søgelinien. Har før fået at vide hvordan det slåes fra men kan ikke huske
det mere...

LA2

Fra : Torben Jensen

Dato : 19-06-03 08:05

"LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kører med WinXp pro sp1 og IE 6 sp1.
> Hvordan er det man forhindrer at tidligere besøgte websteder lagres i

funktioner- Internetindstillinger - indhold- autoudførelse.
--
Mvh Torben

Fra : LA2

Dato : 19-06-03 09:53

"Torben Jensen" <tolemREMOVE@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> funktioner- Internetindstillinger - indhold- autoudførelse.
> --
> Mvh Torben

Tak for svaret, der har jeg selvfølgeligt været uden at det hjalp. Men nu
efter et par genstarter gemmer den ikke adresser mere...

LA2