MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fejl i gdi.exe
Fra : Ukendt

Dato : 17-06-03 15:23

Jeg har Windows98 på en Compaq Presario 5696.

Har netop lavet en recovery på den og lagt alle programmer ind forfra.
Hermed forventede jeg at få en "fejlfri" maskine. Suk.
Ofte oplever jeg nu at få fejl i gdi.exe, når jeg vil åbne Explorer. Det fik
jeg aldrig før recovery.

Disse ting er ændret i forhold til tidligere:

- Jeg har lagt alle Windowsopdateringer på - bortset fra den senest
tilkomne, som vedrørte IE6
- Jeg har installeret Firewall (ZoneAlarm)
- Anvender nu Outlook Express til post hvor jeg tidligere brugte
Outlook2000.

Er der nogen af jer, som har en god forklaring/forslag til løsning?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 17-06-03 16:10

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Outlook2000.
>
> Er der nogen af jer, som har en god forklaring/forslag til løsning?

Se om der er noget du kan bruge her:
http://www.generation.net/~hleboeuf/ergdi.htm
Ellers prøv bare at søge på gdi.exe på http://www.google.com
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-03 21:13

> Se om der er noget du kan bruge her:
> http://www.generation.net/~hleboeuf/ergdi.htm
> Ellers prøv bare at søge på gdi.exe på http://www.google.com
> Jakob

Tak for forslaget. Har faktisk selv indledningsvis foretaget søgningen på
Google og fundet dette sted. Uden at der dog var noget med oplagt relevans
for mig.

Er fejl i gdi.exe noget med grafikkortet?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Leo E

Dato : 17-06-03 21:19

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> wrote in message news:<3eef2453$0$5145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> Outlook2000.
>
> Er der nogen af jer, som har en god forklaring/forslag til løsning?
Prøv det her:
If you are using Win98/98SE, then do this tweak:
Right-click "My Computer" -> select Properties -> Performance ->
Advanced Settings -> File System button -> Settings -> Typical role of
this computer - Choose Network Server. Click APPLY and click OK.

This error is related to Microsoft Internet Explorer. In order to
resolve this error, you will need to use the Internet Explorer repair
tool:
1. Click Start.
2. Click Settings.
3. Click Control Panel.
4. Click Add/Remove Programs.
5. On the Install/Uninstall tab, click Microsoft Internet Explorer
6. Click Add/Remove.
7. Select Repair Internet Explorer.
8. Click OK.
Hilsen: Leo