MS Windows
briani 27239
Aktiver pauseskærm i XP
Fra : Steffen

Dato : 17-06-03 13:28

Under Windows 98 havde jeg et ikon "Pauseskærm" på skrivebordet, og når jeg
klikkede på det, kom pauseskærmen frem. Jeg har ledt efter dette i Windows
XP, men uden held. Kan man ikke aktivere sin pauseskærm i XP ved at klikke
på et ikon, eller ved at indtaste en kommando?
Steffen

Fra : Janner

Dato : 17-06-03 13:37

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> XP, men uden held. Kan man ikke aktivere sin pauseskærm i XP ved at klikke
> på et ikon, eller ved at indtaste en kommando?

Jow da .... dine pause skærme ligger i windows/win32 .... Her laver du blot
en genvej til den pause skærm du ønsker og aktivere

Det er Leth

Hygge

Jan

Fra : Leo E

Dato : 17-06-03 21:26

"Janner" <ask@me.just> wrote in message news:<3eef0b5e$0$32502$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> "Steffen" <stapdk@yahoo.dk> wrote in message
> jeg
så kommer de allsammen, kopier dem så over i mappen.
Hilsen: Leo