MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Lyden stammer.
Fra : Steen Larsen

Dato : 17-06-03 08:36

Hej NG.

Håber der er en der kan hjælpe mig lyden stammer både lydfiler og
windowslyde, ellers fungerer computeren normalt, norman virusscanner
finder ikke noget, hvad kan der være galt?

Køre med Windows XP home

--
Med Venlig Hilsen
Steen Larsen

Fra : zigge

Dato : 17-06-03 09:51

"Steen Larsen" <steen-larsen@FJERNtdcadsl.dk> wrote in message
> Hej NG.
>
> Håber der er en der kan hjælpe mig lyden stammer både lydfiler og
> windowslyde, ellers fungerer computeren normalt, norman virusscanner
> finder ikke noget, hvad kan der være galt?

Det kan nemt være et driverproblem, fortæl hvad der er i maskinen...

Mvh
//zigge

Fra : Steen Larsen

Dato : 17-06-03 10:13

"zigge" <laser.snabela@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan nemt være et driverproblem, fortæl hvad der er i maskinen...

Hvad er det du vil vide er det en oversigt over hvilke programmer der er
instaleret eller hvad?

Der er ikke tilsluttet noget extern udstyr det er en bærbar Compaq 713
ea.

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : zigge

Dato : 17-06-03 11:55

> Der er ikke tilsluttet noget extern udstyr det er en bærbar Compaq 713
> ea.

Nej det er ikke nødvendigt.
Jeg kan ikke lige umiddelbart hjælpe dig, Det er tit et problem at få
ordentligt lyd på en bærbar og nogle gange hjælper det at op eller
nedgradere ens drivere.
Prøv at kikke her:
http://www29.compaq.com/falco/sp_result.asp?Model=3663&Os=117
Ellers vil jeg foreslå at du skriver til Compaq og spørger dem, det er tit
et meget maskinspecifikt problem.
Du kan evt. også chezke hos Microsoft om de har noget registreret om et
problem med din maskintype...

Undskylder at jeg ikke lige kan sige hvad der er galt.

Mvh
//zigge