MS Windows
briani 27239
afinstallere windows mediaplayer 9
Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-06-03 16:59

Davs

Jeg har PROBLEMER med min mediaplayer og vil ikke have den på min maskine
mere...
Hvordan fjerner jeg den?

--
Vh
Tommy

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 16-06-03 17:58

Mig bekendt kan det kun gøres med et System Restore Point, hvor der
tages et "snapshot" af systemet og dets indstillinger...
Tager jeg fejl, gutter?

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-06-03 20:00

In dk.edb.system.ms-windows, Tommy Hansen <tommyhh@XXXtdcadsl.dk>
says...
> Jeg har PROBLEMER med min mediaplayer og vil ikke have den på min maskine
> mere...
> Hvordan fjerner jeg den?

Hvilket OS?

I Win2000 fik jeg noget moderne Mediaplayer-pop ind via en opdatering...
Jeg afinstallerede hele mediaplayeren og installerede så den der fulgte
med Windows. Derefter opdaterede jeg til det ønskede niveau.
Måske virker det også for dig.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-06-03 20:33

">
> Hvilket OS?
>
> --
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen

XP, jeg har prøvet tilføj/fjern programmer, og under tilføj/fjern
windowskomponenter. I stifinder ligger der ikke en uinstall fil, kan jeg
bare fjerne hele mappen og installere 7.1 ?

--
Vh
Tommy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-06-03 21:26

"Tommy Hansen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> skrev :

>XP, jeg har prøvet tilføj/fjern programmer, og under tilføj/fjern
>windowskomponenter. I stifinder ligger der ikke en uinstall fil, kan jeg
>bare fjerne hele mappen og installere 7.1 ?

Du kan kun fjerne den sikkert ved at bruge et gendannelsespunkt.
Nediaplayer 7.1 kan sikkert ikke bruges på XP, den er født med
ver. 8.

Men hvis den ligger der stadigvæk, så kan du vel bare associere
filerne med denne eller evt. 6.4, som du også har.

Men det kunne da være meget rart at høre, hvad du er utilfreds
med i MP 9, så man evt. er advaret inden man opdaterer.
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-06-03 21:29

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev :

>Du kan kun fjerne den sikkert ved at bruge et gendannelsespunkt.
>Nediaplayer 7.1 kan sikkert ikke bruges på XP, den er født med
>ver. 8.

Mediaplayer

Se evt.
<http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/player/readme.aspx#removeplayer>
--
Knud

Fra : Nederbasse

Dato : 16-06-03 22:14

> [...]
> Men det kunne da være meget rart at høre, hvad du er utilfreds
> med i MP 9, så man evt. er advaret inden man opdaterer.

Hvis man lige må bryde ind...
Efter jeg opdaterede til ver. 9 for at se et Matrix clip kan Mplayer 75 % af
de gange jeg vil se et clip fra nettet ikke connecte, der var ingen
problemer med ver. 8

Se jeg et clip som er på min HD og lukker Mplayer går der ca. 20 sekunder
før jeg kan makere et nyt clip, der er som om der er noget der hænger.
Jeg ved der er flere der har problemer med ver. 9

Lars

Fra : Tommy Hansen

Dato : 17-06-03 00:30

">
> Men det kunne da være meget rart at høre, hvad du er utilfreds
> med i MP 9, så man evt. er advaret inden man opdaterer.
> --
> Knud

Mit store problem er at hvis jeg vil se feks. 5 små videoklip, viser den kun
hver anden, 1st. køre fint, så kommer et vidue, der er fejl, vælger jeg
webhjælp, fortæller den bare at den ikke kender fejlen.
Når jeg så har set hver andet klip, starter jeg med nr 2 så viser den alle
dem den ikke ville vise første gang.
Problemet er at det er 4 måneder siden jeg installerede den, så
systemgendanelse virker ikke rigtig.

--
Vh
Tommy