Spearhead
Fra : bjarne

Dato : 23-06-03 20:48

hej alle..
kan en eller anden fortælle mig, hvorfor jeg ikke har sprængladninger
til at sprænge kampvognen i den anden mission, altså vinteren i
Ardennerne
på forhånd tak
bjarne

Fra : danni plougmann

Dato : 23-06-03 21:54

dem har du sikkert allerde dem får du udleveret af dine soldater
sidder du fast der hvor der kommer en tanks kørene samtidig med den skyder
efter dig.
problemmet er nok at du har glemt at sprænge et køretøj i luften inden du
kom hen til kampvognen.
en lastbil f.eks.
jeg havde selv storeproblemmer i samme mission.

/mvh danni plougmann

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-06-03 09:34

"bjarne" <bjp@privat.tdcadsl.sk> skrev i en meddelelse
> kan en eller anden fortælle mig, hvorfor jeg ikke har sprængladninger
> til at sprænge kampvognen i den anden mission, altså vinteren i
> Ardennerne

Har du været rundt om kampvognen for at finde den gennemsigtige
sprængladning der blinker rødt? Når du er tæt nok på og trykker use-knappen
placeres sprængladningen og aktiveres. Get the hell out of there ........

Fra : bjarne

Dato : 24-06-03 18:30

On Mon, 23 Jun 2003 21:48:01 +0200, bjarne <bjp@privat.tdcadsl.sk>
wrote:

> [...]
>kan en eller anden fortælle mig, hvorfor jeg ikke har sprængladninger
>til at sprænge kampvognen i den anden mission, altså vinteren i

tak for svaret.
nej det virker ikke, der er ingen steder jeg kan placere noget, og jeg
kan ikke se at jeg har nogle sprængladninger.
jeg kan heller ikke se nogle steder på andre køretøjer inden
kampvognen.

hilsen bjarne

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-06-03 19:05

> [...]
> kan ikke se at jeg har nogle sprængladninger.
> jeg kan heller ikke se nogle steder på andre køretøjer inden

Kan ikke lige huske den pågældende "scene". Har du en bazooka til rådighed?

Fra : bjarne

Dato : 24-06-03 21:10

On Tue, 24 Jun 2003 20:04:43 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>"bjarne" <bjp@privat.tdcadsl.sk> skrev i en meddelelse
>
>Kan ikke lige huske den pågældende "scene". Har du en bazooka til rådighed?

det er pænt af dig at prøve at hjælpe mig, men nej, jag har ingen
bazooka, nå py, jeg finder nok ud af det.
igen mange tak for hjælpen

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-06-03 06:17

> det er pænt af dig at prøve at hjælpe mig, men nej, jag har ingen
> bazooka, nå py, jeg finder nok ud af det.
> igen mange tak for hjælpen

Så let giver vi nu heller ikke op . Måske kan du finde en løsning i den
her walkthrough:

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/medal_of_honor_spearhead.txt

Fra : bjarne

Dato : 26-06-03 22:15

On Wed, 25 Jun 2003 07:16:39 +0200, "Per Nielsen"
> [...]

>"bjarne" <bjp@privat.tdcadsl.sk> skrev i en meddelelse
>
>Så let giver vi nu heller ikke op . Måske kan du finde en løsning i den

tusind mange tak for hjælpen, gode ven. det var lige hvad der
manglede, jeg havde ikke gjort tingene i den rigtige rækkefølge.
hilsen bjarne

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-06-03 22:31

> tusind mange tak for hjælpen, gode ven. det var lige hvad der
> manglede, jeg havde ikke gjort tingene i den rigtige rækkefølge.

Det er da også et fedt spil. Har du prøvet MoHAA eller Spearhead online? Om
et par måneder kommer den næste ekspansion pack - Breakthrough. Efter jul
skulle det næste rigtige spil komme - Medal of Honor: Pacific Assault. Du
starter med at skulle overleve Pearl Harbor .