hjæælp min kæreste hader sex, hvad skal je~
Fra : ulla

Dato : 23-06-03 21:25

Hej med jer

Jeg har verdens skønneste kæreste som elsker mig over alt på jorden og jeg
gør ham, men vi har et meget stort problem, ja dvs. det synes han ikke at vi
har, for han fortrænger det. Men han hader sex. Vi lærte hinanden at kende
for 8 måneder siden og da havde vi vild sex, han er udholdende og skøn, men
desværre er det en af de sidste gange jeg har været i seng med ham. Det er
meget hårdt for både ham og mig. Alt i alt har vi haft hed elskov ca. 10
gange siden november. Det tog ham meget lang tid før han indrømmede at han
havde et problem, at det ikke på nogen som helst måde havde noget med mig at
gøre, for han syntes at jeg både var smuk, sexet og han tændte på mig, men
han måtte indrømme at den tingest han havde for neden var et kæmpeproblem
for ham og at han ind i mellem ville ønske at han kunne skære den af. Min
kæreste er meget macho, ikke desto mindre bryder han sig ikke om sit eget
køn. Han har været til lægen hvor han fik at vide at det var en
forsvarsmekanisme der gik igang når han dyrkede sex. Jeg elsker ham meget
højt, og kunne ikke drømmme om at være ham utro, men jeg er bare bange for
at jeg ikke kan holde det løfte idet jeg savner sex. Er der nogen af jer der
har været i samme situation som mig, så lad mig høre, for jeg ønsker på
ingen måde at gøre det forbi med den bedste mand på jorden, men hvad skal
jeg gøre.

Fra : ¤

Dato : 23-06-03 21:25

On Mon, 23 Jun 2003 22:25:14 +0200, "ulla" <cft12112@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>har været i samme situation som mig, så lad mig høre, for jeg ønsker på
>ingen måde at gøre det forbi med den bedste mand på jorden, men hvad skal

Det kan lyde hårdt, men hvis du har valgt ikke at gøre det forbi og
ikke være utro, har du samtidig fravalgt et liv med sex ( Jeg håber
ikke du er alt for ung ) Sagen er nemlig at du har ikke en chance for
ændre på ham.
Jeg har selv en gift elskerinde som har haft det samme problem med sin
mand i alle de år hun har været gift med ham. De har prøvet alt muligt
incl. parterapi. Intet har hjulpet. Hun har næsten troet at hun ikke
var attraktiv og har haft nedkølet sin egen seksualitet i årevis (
Selv om hun er en varm kvinde ) indtil hun begyndte at være utro.
Hun har gjort ham klart at hun ikke ville leve sådan resten af sit liv
og ville derfor finde ud af noget andet. Det syntes han var i orden.
Han ville bare ikke høre om det. Det var en lettelse for ham, for han
har jo også følt det som et pres.
Jeg tror derfor ikke at du skal regne med nogensinde at få et
tilfredsstillende sexliv med ham.
Mvh Torben

Fra : ulla

Dato : 23-06-03 21:59

Torben skrev.

> "Det kan lyde hårdt, men hvis du har valgt ikke at gøre det forbi og
> ikke være utro, har du samtidig fravalgt et liv med sex" (

Ja det er jo temmeligt sørgeligt, idet jeg selv elsker sex, men jeg ved jo
at de gange hvor vi har været i seng sammen har han nydt det. Han kan ganske
vist ikke komme, og som han siger, han nyder det for min skyld. Jeg er ikke
så ung og det er han heller ikke, skønt han er yngre end mig, men vi vil
gerne have børn, og hvordan skulle det lige kunne foregå. jeg tror altså
ikke på den med storken. Men der må da findes et eller andet mirakelmiddel
som kan give ham lysten tilbage. Han er jo selv bundfortvivlet over det. Han
ornanerer ikke engang. Det har han ikke gjort i over 1 år.

knus kaaber

Fra : Paul

Dato : 23-06-03 22:02

ulla skrev i meddelelsen ...

> [...]
Han
>ornanerer ikke engang. Det har han ikke gjort i over 1 år.

Først vil jeg lige råde dig til at lave nogle afsnit engang imellem, dvs.
bruge "enter" tasten noget oftere, hvilket gør det lettere at læse dine
indlæg.

Sig mig engang, har din mand nogensinde været i seng med andre før?
Eller spurgt på en anden måde: Var han jomfru da i mødtes?

Han har ikke onaneret i over et år... Hvorfor ikke?
I hvor mange år havde han onaneret før i mødtes?

Hvad ved han om din seksuelle fortid? Hvad har du fortalt ham?
Taler du meget om din seksualitet?

Det ville være rart med nogle flere detaljer om jeg skal kunne svare dig
bedre på dit spørgsmål.

--
Med venlig hilsen:

Paul

paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk

Udelad "slettes." når du svarer direkte på en besked.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-06-03 21:46

wrote:

>Hej med jer

hej med dig :)
skulle lige se om det var en 62.79.137.229 :)
Nå til sagen

> [...]
>kæreste er meget macho, ikke desto mindre bryder han sig ikke om sit eget

er der noget bud på hvordan han er kommet frem til det ... ja jeg e
rgdot klar over det ikke er et valg ...

> Han har været til lægen hvor han fik at vide at det var en
>forsvarsmekanisme der gik igang når han dyrkede sex.

Hmmm .....når han er til at liste til sex kan han så komme ??
det første man tænker er jo han nok er bøsse - men ..nej ...

>Jeg elsker ham meget
>højt, og kunne ikke drømmme om at være ham utro, men jeg er bare bange for
>at jeg ikke kan holde det løfte idet jeg savner sex.

har du talt med ham om det ?

>Er der nogen af jer der
>har været i samme situation som mig, så lad mig høre, for jeg ønsker på
>ingen måde at gøre det forbi med den bedste mand på jorden, men hvad skal
>jeg gøre.

tal med ham ... få dig en dildo !
en elsker ?hvis han ikke har noget problem med det !

--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.

Fra : Jens og Jannie

Dato : 23-06-03 23:10

ulla wrote:
> Hej med jer

Hej med dig
Jeg har læst dit indlæg, og et par af de dommedags svar du har fået, mit råd
er at du skal tage det med ro den første tid, aller først skal du have styr
på dit eget problem, at du ikke for sex nok, hertil vil jeg sige køb en
dildo eller brug den du har flitigt, hvis din kæreste er så dejlig som du
skriver burde det være rigeligt for en stund ( ikke for evigt).

Hvis det lykkes dig at få ro på dine egne tanker, tar du også en del af
presset fra ham, efter en tid vil det så være tid for at diskutere det med
ham, her tror jeg det er vigtigt, at du ikke presser for meget, en længere
samtale om måneden tror jeg er tilpads.

Måske i skulle dyrke sex hvor din kæreste var påklædt gennem hele agten,
eller måske skulle han kigge på at du onanerer, eller måske skulle han bare
vide at du onanerede, jeg kan ikke vide hvad der skal til, men jeg tror det
er vigtigt, at han ikke føler presset til noget han er utryk ved.

Jens

p.s. 10 gange siden november er ikke nogen katastrofe.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-06-03 00:29

On Tue, 24 Jun 2003 00:09:56 +0200, "Jens og Jannie"
<jannieogfjernjens@hansen.mail.dk> wrote:

>Hej med dig
>Jeg har læst dit indlæg, og et par af de dommedags svar du har fået, mit råd
>er at du skal tage det med ro den første tid,

øHH de begyndte vist i november - den må da sige at være gået ?
, ,
/ \ / \
|/\ \ _,_ / /\|
|| \ |.-" "-.| / ||
|| / -.\\ //.- \ ||
\\_ | /o`^'o\ | _//
`--| `"/ \"` |--`
; |\__"__/| ;
\\ \/^\/ //
\\ //
\\-.-//
\`"`/
`'`

> [...]
>dildo eller brug den du har flitigt, hvis din kæreste er så dejlig som du
>skriver burde det være rigeligt for en stund ( ikke for evigt).

det skrev jeg også !!!!

>p.s. 10 gange siden november er ikke nogen katastrofe.

nej du jeg har en parakit de rligger på ubefrugtede æg og venter på at
blive mor :((( ------------- så med mindre der kommer en eller 2 jesus
parakiitter så er der sgu et problem :(

Mv.
Bo M Mogesne

Fra : Jens og Jannie

Dato : 24-06-03 15:08

Bo M Mogensen wrote:

> øHH de begyndte vist i november - den må da sige at være gået ?

Er det den første tid du mener der må siges at være gået, så har du måske
ret måske ikke, hvis man skal gå i panik fordi ens kæreste ikke har løst til
sex i et par måneder, skulle både jeg og min kæreste gå i panik med jævne
mellemrum.

> det skrev jeg også !!!!

Ja det læste jeg godt, så der er vi jo enige.

> nej du jeg har en parakit de rligger på ubefrugtede æg og venter på at
> blive mor :((( ------------- så med mindre der kommer en eller 2 jesus
> parakiitter så er der sgu et problem :(

øhh ja det må man da sige, men er det så unormalt med fugle i fangeskab,
altså at de ruger på ubefrugtede æg. Hvis du mener at ulla har det samme
problem, så er jeg nu ikke enig, jeg tror ikke han hader sex for tid og
evighed, men selv om han gjorde, skulle det vel ikke være noget problem at
gøre hende gravid, de sidste 8 måneder har de jo da dyrket sex tros alt.

Jens

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-06-03 16:56

On Tue, 24 Jun 2003 16:08:17 +0200, "Jens og Jannie"
> [...]

>sex i et par måneder, skulle både jeg og min kæreste gå i panik med jævne

nej jeg ville nu heller ikke revidere forholde på det grundlag om end
jeg nok ville i min givne situasion over det sidste 4 år ville blive
lidt Hmm overrasket :)
men i min forbanede ungdom havde jeg en periode med biseksuelle
kvinder - det ga i sagen natur ikke så meget sex... men jeg vil sige
jeg tænkte ikke så meget over det - det var hvad det var også var det
så meget andet - det er ihvertilfælede ikke p.gr af fraværdet af sex
jeg har nogen fortrydelser !

>øhh ja det må man da sige, men er det så unormalt med fugle i fangeskab,
>altså at de ruger på ubefrugtede æg.

Hmm nej det er det well ikke .... men det er nu synd også fordi de
plejer at deles om at ruge og passe ungerne - så hun virker så ensom
på mig den stakkels Elenor .... jeg ved fanme ikke hvad jeg skal gøre
ovevejer at skaffe nogen befrugtede æg og se hvad der sker ?

hun har lige været herinde efter at have

> [...]
>gøre hende gravid, de sidste 8 måneder har de jo da dyrket sex tros alt.

nej ikke dirkete fordi selvfølig kan hun angiveligtvis undfange men
jeg har en ide om .... det må være lidt det samme.....med fare for at
stjæle lidt fra sartre ...så tror jeg ensomhedes følsen i mellem
mennesker er langt være ind den reele erkendese af at man bare er
ensom !

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Jens og Jannie

Dato : 24-06-03 18:27

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> stjæle lidt fra sartre ...så tror jeg ensomhedes følsen i mellem
> mennesker er langt være ind den reele erkendese af at man bare er

åh ja der er nok noget der.

Jens

Fra : Kathrine

Dato : 24-06-03 08:26

"ulla" skrev:
> [...]
ikke at vi
> har, for han fortrænger det. Men han hader sex.
SNIP en længere historie...

Jeg skrev et lign. indlæg for 2-2½ år siden.
Jeg fik nogenlunde de samme svar, som du har fået (nogle mere brugbare
end andre!).
Jeg valgte at blive i forholdet, da det var ham jeg elskede og ville
være sammen med.
Jeg valgte at blive ved med at være monogam (det andet tiltaler mig
ikke).
Jeg dyrkede en masse alenesex, når det var allerværst.
Og så blev jeg gravid (efter 2 år) og fik nok i mig selv og senere
barnet.
SÅ blev han vild! Og nu kan han ikke få nok
Nu er det mig der siger stop og nej.

Så min konklusion er, at jeg var ALT for udfarende og pressede ham.
Jeg kunne desværre ikke se det eller acceptere det førhen. Men det må
have haft den omvendte virkning, for nu hvor jeg ikke er udfarende, så
er han en værre en *G*
Måske presser du også lidt for meget på? Jeg ved, at det er svært at
lade være, når man mangler sex helt vildt, men tænk over det.
Men derfor kan det jo godt være at det er ham der har et psykologisk
problem, og så hjælper alle dine kundskaber og vilje desværre ikke,
men det finder du nok ud af over en tid. Men jeg tror ikke, at han
hader sex, for det er ligegodt de færreste der gør
--
Kathrine
---

Fra : ulla

Dato : 27-06-03 16:38

"ulla" <cft12112@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
>
>Tak for alle de mange givrige svar.

Jeg er lige kommet hjem ude fra min kæreste, og vi har stadig ikke dyrket
sex, men denne gang har jeg heller ikke presset ham. Men en ting er sjovt,
for det bedste han ved er at få endeballemassage, der må jeg røre ligeså
meget jeg vil. Men så snart jeg nærmer mig hans manddom vil han sove.

Det med at vi ikke har snakket om sex, det har vi, meget. Vi har snakket om
hvad der tænder os, vi snakker, men ender ikke med at blive liderlige af
det, jo jeg gør.

Min kæreste har været i 3 reelle forhold i sine 32 år, inkl. mig og han
påstår at pigerne sagtens kunne holde ud at de ingen sex fik. Men der er
også det at sige til det, at går han først i gang, ja hold da kæft, så er
han den bedste elsker en kvinde kan få, for han tænker kun på at
tilfredsstille dig, ikke sig selv, og så kan man jo leve på et knald et
stykke tid.

Jeg bruger selv ihærdigt bruseren, og får orgasme hver dag, men det er jo
bare ikke det samme som en rigtig god gammeldags, for at bruge et vulgært
ord, pik.

Jeg har selv spekuleret over om spørgsmålet kan have noget med træthed at
gøre. Vi arbejder sammen det samme sted og er altid dødhamrende trætte når
vi kommer hjem fra arbejde. Kan det være der at skoen trykker.

Jeg skal dertil sige at når han er ude at besøge mig og jeg værner omkring
ham, og vi f.eks har drukket et par flasker rødvin, kan det rent faktisk
lade sig gøre at få ham med i sengen. Hvordan kan det være? Han kommer ikke,
men han nyder vores intimitet, og ligeledes gør jeg.

Men betyder det at jeg skal leve i cølibat resten af mit liv, ja så gør jeg
det, for jeg har aldrig haft så skøn en kæreste i hele mit liv.

knuz Ulla