Hvordan skifter man klub!
Fra : Freedom

Dato : 23-06-03 18:24

Hejsa, hvis man nu er utilfreds med sin klub, fx. JYRAK og gerne vil skifte
til Katteklubben, hvordan gør man det så, skifter man midt i et kalender år
eller venter man til næste gang man skal betale kontigent?

Iben

Fra : Freedom

Dato : 23-06-03 18:28

"Freedom" <whoknows@onca.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
år
> eller venter man til næste gang man skal betale kontigent?

Hvad nu hvis man vil skifte til CFA? Er der sådan en klub i Danmark?

Iben

Fra : Jylland's Norske Sko~

Dato : 23-06-03 19:24

> [...]
> skifte
> år

> Hvad nu hvis man vil skifte til CFA? Er der sådan en klub i Danmark?

Jeg nøjes med at holde mig til første del af spørgsmålet.

Det mest enkle er at vente med at skifte til nytår, men der er intet til
hinder for at skifte i løbet af året.

Du sørger for at være gældfri i din gamle klub.,udfylder og indsender den
nødvendige tilmelding til din nye klub - og når du har fået
bekræftelse/velkomst fra din nye klub og betalt medlemsgebyret, sender du
udmeldelse til den gamle.
Ved at skifte klub i løbet af året må du dog acceptere at skulle betale
fuldt medlemskab begge steder for dette år.

Ved skift til CFA vil jeg da foreslå en direkte kontakt dertil.

M v h

Knud

--
Jylland's Norske Skovkatte
v/ Anna-Lise Bjerregaard & Knud B. Jørgensen

Tlf. 75 60 18 99 eller 20 32 93 34
E-mail: Jylland@mail1.stofanet.dk
Homepage: http://home1.stofanet.dk/Jylland

Fra : Freedom

Dato : 23-06-03 19:33

> [...]
> fuldt medlemskab begge steder for dette år.
>
> Ved skift til CFA vil jeg da foreslå en direkte kontakt dertil.

Tak Knud, nej jeg bliver nok i FIFE, men skifte klub det vil jeg;))

Iben