hundegitter
Fra : Henrik NIelsen

Dato : 23-06-03 17:53

Jeg står og skal anskaffe mig et "hundegitter" og en plads til hunden i min
st.car, er der nogen som kan anbefale det ene frem for det andet ?

Tak, Henrik

Fra : Stine Frandsen

Dato : 23-06-03 19:06

Hej.
Jeg vil anbefale et bur, prøv f.eks. et af dem der kan klappes sammen. De
fylder ikke meget når de er klappet sammen og står til opbevaring.
Husk at ligge gulvtæppe under bakken og et oven på bakken
Stine

Fra : Henrik NIelsen

Dato : 23-06-03 19:25

"Stine Frandsen" <xsantippe@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> fylder ikke meget når de er klappet sammen og står til opbevaring.
> Husk at ligge gulvtæppe under bakken og et oven på bakken

Jeg har set nogen af de her telte.....de ser smarte ude. Min hund ser dog ud
til at elske at kunne kigge ud, derfor er det måske ikke en god ide ?

Fra : Stine Frandsen

Dato : 24-06-03 11:31

Hej
I et bur kan de sagtens kigge ud

Fra : Eifel

Dato : 24-06-03 02:15

Sørg for at købe et bur der kan åbnes / lukkes både i fronten og i
bagen. Hvis du bliver påkørt bagfra, er det vigtigt at du kan få hunden
ud - og det kan du (sikkert) ikke hvis du bliver påkørt bagfra, og der
kun er et sæt låger i buret, hvis du forstår...........

Eifel

http://www.kandu.dk/