Telefonlåsekode på T68. Hva er det ??
Fra : jokum snusk

Dato : 23-06-03 17:01

Jeg har en Ericsson T68. Nu vil jeg gerne slette HELE telefonenbogens
indhold, så jeg kan hente min adressebog
fra Outlook ind i telefonen.

Men for at få lov til at slette hele adressebogen på én gang skal man have
en telefonlåsekode.
Jeg kan ikke huske at jeg nogensinde har sat nogen sådan.

Er der nogen vej udenom eller er der nogen der ved hvad telefonlåsekoden er
som default?

På forhånd tak.
--
--- JS ---

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 23-06-03 18:17

"jokum snusk" <jokum_snusk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg kan ikke huske at jeg nogensinde har sat nogen sådan.
>
> Er der nogen vej udenom eller er der nogen der ved hvad telefonlåsekoden

Standard telefon-låsen er 0000.
Hvis du eller andre har ændret den blir' det vist lidt besværligt....men
prøv lige den ovennævnte først.

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....