Vice City Apache??
Fra : Carsten Xiander

Dato : 23-06-03 16:50

Er der nogen der med succes har fundet en cheat kode til at få den
hilocopter på army base?
Ved godt at man kan få den ved at samle alle hidden package men det syntes
jeg nu tager lidt få lang tid...
Men hvis der er nogen som har et save game med alle package'erne må i meget
gernesende eller poste dem...

Hilse CX

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 23-06-03 16:57

"Carsten Xiander" <code_xdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg nu tager lidt få lang tid...
> Men hvis der er nogen som har et save game med alle package'erne må i

Du kunne jo også bare gå ind på politistationen, tage en uniform på og
vupti, så kan du vade ind til Apachen uden der nogen der løber efter dig.
Den står inde på militærbasen.

Fra : Carsten Xiander

Dato : 23-06-03 17:57

Det hjælper desværre ikke rigtig... man skal havde den lukke op på en eller
anden måde..
eks. finde alle de hidden packaget der er rundt omkring...
Men det er som sagt det jeg gerne ville uden om...

CX-.

Fra : Jens Chr.

Dato : 25-06-03 12:07

"Carsten Xiander" <code_xdk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> anden måde..
> eks. finde alle de hidden packaget der er rundt omkring...
> Men det er som sagt det jeg gerne ville uden om...

Hejsa
vil bare lige sige at jeg har stålet den apache mange gange, og jeg har ikke
fundet mere end 6 eller 7 af de hidden packeges. jeg tager som regel en
helikopter og flyver ind på basen med den, men vil da lige prøve det med
politi uniformen.

MVH
Jens Chr.